رنگ آمیزی رینگ خودرو

یکی از روش های آسان و ساده برای تبدیل یک خودرو به خودروی اسپرت، رنگ آمیزی رینگ می باشد. این روند علاوه بر اینکه رد صنعت خودروسازی استفاده می شود، به دلیل داشتن ظاهری زیبا، مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به خودرو نیز می باشد. به همین سبب می توان گفت یکی از بازاهای پرفروش قطعات خودرو را از آن خود کرده است. در بسیاری از موارد این کار صرفا برای زیباسازی ظاهر خودرو صورت می پذیرد.

رنگ آمیزی رینگ خودرو چیست؟

در بسیاری از موارد رانندگان مجبور به رنگ آمیزی رینگ خودرو می باشند. مثلا در صورت تصادف و حوادث رانندگی ممکن است رینگ خودرو آسیب ببیند و راننده مجبور به رنگ آمیزی رینگ خودرو باشد. اما در صورتی که حوادث را نادیده بگیریم، تعویض رینگ بر خلاف لاستیک که یک قطعه مصرفی است، ضرورتی ندارد. اما بیشتر رانندگان و به ویژه صاحبین خودروهای لوکس به دلیل علاقه ای که به تغییر ظاهر خودرو دارند، اقدام به رنگ آمیزی رینگ خودرو می کنند.

برخی افراد کارایی و کیفیت رینگ برایشان اهمیت دارد و فرمان پذیری خودرو را در اولویت می دانند؛ بنابراین به همان رینگ و قالپاق ساده و فابریک خودرو بسنده می کنند. در این زمینه اعتقاد دیگری نیز وجود دارد، این که لاستیک و رینگ پهن میزان مصرف سوخت خودرو را افزایش می دهد. همین موضوع سبب شده برخی از علاقخ مندان به داشتن رینگ های اسپرت، به سمت رنگ آمیزی رینگ خودرو نروند.

اگر نگاهی به طیف تغییر رینگ در کشورمان بیندازید، متوجه می شوید که سال ها خودرو سازان داخلی خودروهای خود را با رینگ های فولادی و قالپاق های پلاستیکی عرضه می کردند. اما پس از آن انقلابی در رینگ ها صورت گرفت و خودورهای داخلی با رینگ های آلومینیومی عرضه شدند که با رضایت مشتریان همراه بود. اما امروزه با رنگ آمیزی رینگ خودرو نمای جدیدی از رینگ ها عرضه شده است که به راحتی می توانید خودروی خود را اسپرت کنید.

خدمات کارن فیکس

آنچه ما در کارن فیکس انجام می دهیم

رفع مات شدگی بدنه

با یک روش نه چندان سخت مشکل مات شدن چراغ های خودرو را رفع کنید

نانو سرامیک

پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو جهت افزایش دوام رنگ و زیبایی ظاهری خودرو است.

دیتیلینگ خودرو

دیتیلینگ خودرو شامل صفرشویی تمامی بخش های خودرو اعم از پولیش و واکس و …

صافکاری و نقاشی

صافکاری بدون رنگ یک راه حل اساسی برای کاهش قیمت خودرو

انواع رینگ خودرو

رینگ فولادی

قدیمی ترین و شناخته شده ترین نوع رینگ خودرو را می توان رینگ فولادی دانست. این رینگ را در بازار با نام رینگ شرکتی نیز می شناسند. اگر با خودروی خود به جاده های خاکی می روید و به دنبال رینگی هستید که در جاده نامناسب خاکی خراب نشود، بهترین رینگ برای شما رینگ فولادی است. رینگ های فولادی عموما مقاومت بسیار بالایی دارند و در مقابل ضربه به خوبی عمل می کنند. اگر به دنبال رینگی هستید که به مدت طولانی بتوانید از آن استفاده کنید و در مقابل ضربات مقاوم باشد، رینگ فولادی بهترین گزینه است.

رینگ اسپورت

رینگ های اسپرت از آلیاژ منیزیم و آلومینیم ساخته می شوند. در مقایسه با زینگ فولادی، رینگ اسپرت وزن کمتری دارد و به مراتب زیبایی بیشتری نیز دارد. این رینگ ها را بر روی لاستیک های خودرو های مسابقه ای دیده اید. بنابراین اگر اهل رانندگی در جاده های خاکی نیستید و به ظاهر خودروی خود اهمیت می دهید، پیشنهاد می کنیم از رینگ های اسپرت استفاده کنید.

رنگ آمیزی رینگ خودرو

تغییر رنگ یا تغییر رینگ خودرو؟

می توان گفت رینگ یکی از قطعات گران قیمت خودرو محسوب می شود که تغییر مداوم آن امری به صرفه نمی باشد. رینگ ها همانطور که در زیبا سازی خودروی شما نقشی ویژه دارند و براقیت و درخشندگی خاصی به خودرو شما می دهند، در صورتی که دچار خراش و سایش شوند نیز جلوه بدی برای خودروی شما خواهند داشت. یکی از راه هایی که می توانید از این تصویر بد جلوگیری کنید رنگ آمیزی رینگ خودرو و یا آبکاری آن با استفاده از کاورهای خودرو می باشد. بدین طریق با کمترین میزان هزینه می توانید یک رینگ اسپرت داشته باشید و نمای خودروی خود را عوض کنید.

رنگ آمیزی رینگ خودرو

ثبت سفارش

چگونه رینگ های خود را رنگ کنیم؟

رینگ ها جزو قطعاتی هستند که بیشترین تاثیر را بر جذابیت و زیبایی خودروی شما دارند. بنا به اینکه خودروی شما در چه شرایط محیطی باشد، عمر مفید رینگ های خودروی شما متغیر می باشد. اگر زمان زیادی از خرید خودرویتان می گذرد و تصور می کنید باید رینگ های خودرو را تعویض کرد، سخت در اشتباهید، رینگ ها عمر مفید بالایی دارند و شما به راحتی می توانید رینگ های آسیب دیده و قدیمی را با رنگ آمیزی رینگ خودرو از حالت معمولی خارج کنید و به اسپرت تبدیل کنید.

رنگ آمیزی رینگ خودرو

مراحلی که در رنگ آمیزی رینگ خودرو باید طی شود

آماده سازی رینگ برای رنگ آمیزی

با استفاده از یک سنباده درجه 100 شروع به سنباده زدن رینگ کنید. برای پاک سازی بهتر می توایند از شوینده ها نیز استفاده کنید. سپس بشویید و اجازه دهید تا خشک شوند. همچنین با استفاده از تینر می توانید روغن و کثیفی ها را از روی رینگ ها پاک کنید.

پوشاندن اطراف رینگ

لبه های تایر را می توانید با استفاده از چسب نقاشی بپوشانید و برای قسمت آج دار تایر می توانید از روزنامه استفاده کنید. بدین صورت هنگام رنگ آمیزی کناره های رینگ کثیف نمی شود.

بتونه کاری

برای این کار از یک بتونه مناسب استفاده کنید. قسمت های داخلی و بیرونی رینگ را بتونه کاری کنید. این کار را به آرامی انجام دهید و حداقل دولایه بتونه کاری را انجام دهید و به مدت 10 دقیقه صبر کنید تا خشک شود.

رنگ لنت ترمز

هنگام رنگ آمیزی رینگ خودرو باید فکری به حال کاسه دیسک ترمز نیز بکنید. برای اینکه ظاهر کار کاملا متعادل و طبیعی جلوه کند بهتر است از یک رنگ روشن برای رنگ آمیزی کاسه دیسک ترمز نیز استفاده کنید.

ایجاد مرز بین دو رنگ

این قسمت مهم ترین بخش در رنگ آمیزی رینگ خودرو با دو رنگ می باشد. تمامی قسمت هایی که می خواهید سیاه بماند را بپوشانید تا یک مرز بین دو رنگ ایجاد شود. می توانید مقداری بتونه بزنید تا رنگ سیاه باقی مانده از مرحله قبل پخش نشود.

روکش سطح رینگ

در این مرحله زمان اعمال روکش نقره ای بر روی سطح رینگ فرارسیده است. با استفاده از رنگ نقره ای باید دو لایه رنگ بزنید. توجه داشته باشید پس از اعمال لایه اول، زمانی را به خشک شدن لایه اول اختصاص دهید و سپس رنگ امیزی لایه دوم را آغاز کنید. زمانی که رنگ نقره ای خشک شد می توانید پوشش داخلی پره ها را بردارید.

بهترین تعمیرگاه برای رنگ آمیزی رینگ خودرو کجاست؟

یکی از روش های آسان و ساده برای تبدیل یک خودرو به خودروی اسپرت، رنگ آمیزی رینگ می باشد. این روند علاوه بر اینکه در صنعت خودروسازی استفاده می شود، به دلیل داشتن ظاهری زیبا، مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به خودرو نیز می باشد.

یکی از بهترین مکان ها برای اینکه بتوانید خودروی خود را به یک خودروی اسپرت و لوکس تبدیل کنید، کارنفیکس می باشد. در این مجموعه علاوه بر رنگ آمیزی رینگ خودرو می توانید از دیگر خدمات خودرو نظیر صافکاری خودرو، سرامیک خودرو، کاور بدنه، دیتیلینگ خودرو، رفع کدری چراغ های خودرو، موتورشویی، صفرشویی و … بهره مند شوید.

رنگ آمیزی رینگ خودرو

رنگ آمیزی رینگ خودرو چه مزایایی را به همراه دارد؟

رینگ خودرو جزو لوازمی است که در معرض محیط می باشد و امکان ایجاد خط و خش بر روی بدنه آن بسیار زیاد است. برای حل این مشکل کاورهای جذاب زیادی در بازار رینگ خودرو برای جلوگیری از آسیب ضربات وارده به رینگ وجود دارد. به همین دلیل توصیه می شود از این کاورها برای کاهش ایجاد خط و خش بر روی بدنه رینگ استفاده کنید.

از طرفی دیگر از مزایای رنگ آمیزی رینگ خودرو می توان به صرفه اقتصادی آن اشاره کرد. خیلی از افراد علاقه دارند رنگ رینگ خودرویشان با رنگ ماشین تناسب داشته باشد تا خودرو جلوه بهتری را رقم بزند، برای این کار کافیست به رنگ آمیزی رینگ خودرو در کارنفیکس مراجعه کنید تا رینگ های خودروی خود را به صورت اسپرت تحویل بگیرید.

نکاتی در مورد رنگ آمیزی رینگ خودرو

  • رنگ آمیزی رینگ خودرو حتما باید در هوای خشک صورت پذیرد. تغییر رنگ خودرو در هوای مرطوب باعث پوسته پوسته شدن رنگ و صرف هزینه بی مورد خواهد شد و نتیجه ی کار نیز زیبایی خود را از دست می دهد. بنابراین برای رنگ آمیزی رینگ خودرو لازم است در انتخاب صافکار دقت های لازم را داشته باشید.
  • این موضوع هم نباید نادیده گرفته شود که ظاهر خودرو در جلب مشتری و فروش خودرو بسیار تاثیرگذار است. بنابراین در صورتی که قصد فروش خودروی خود را دارید بهتر است رنگ آمیزی رینگ خودرو را در اولویت قرار دهید.
  • با رنگ آمیزی رینگ خودرو دیگر نگرانی هنگام پارک اتومبیل و برخورد با جدول را نخواهید داشت و در صورتی که رینگ به جدول برخورد کند خط و خشی بر روی آن وارد نمی شود.
  • با رنگ آمیزی رینگ خودرو نیازی به شستشوی رینگ با مواد شیمیایی و اسیدی نیست و رینگ کیفیت خود را حفظ می کند. در نتیجه عمر طولانی تری خواهد داشت.
  • از دیگر مزایای رنگ آمیزی رینگ خودرو می توان به تمیزی رینگ اشاره کرد که در طولانی مدت شاهد رنگ پریدگی رینگ خودرو نخواهید بود.