خدمات

رفع عيب و نقص صافكاري هاي قبلي

موج گیری بدنه ماشین

صافکاری مجموعه فعالیت‌های است که یک صافکار برای ترمیم بدنه آسیب دیده خودرو انجام می‌دهد. این فعالیت‌ها با توجه به دامنه و وسعت آسیب وارده به بدنه اتومبیل ممکن است از چکش کاری ساده تا نقاشی بدنه ترمیم شده متغیر باشد. هر چه آسیب وارده به بدنه ماشین بیشتر و بزرگ‌تر باشد به همان میزان نوع صافکاری که باید بر روی بدنه اتومبیل انجام شود گسترده‌تر خواهد بود. صافکاری شامل انجام صافکاری بی رنگ و صافکاری و نقاشی است که با توجه به نوع آسیب انجام می پذیرید.

یک صافکار حرفه ای می تواند با استفاده از ابزار صافکاری بی رنگ، بدنه اتومبیل شما را در صورتی که بدنه اتومبیل دچار خراش های عمیق، پارگی و ریختگی رنگ نشده باشد، مانند روز اول به شما تحویل دهد.

امروزه بهترین صافکاران از دستگاه های صافکاری برای انجام صافکاری بدنه خودرو استفاده می نمایند. این دستگاه ها با کاهش صدمات ناشی از صافکاری دستی، مطمئن ترین راه برای ترمیم بدنه خودروهای لوکس به خصوص ماشین های خارجی می باشد.

موج گیری بعد از صافکاری

امروزه صافکاری به یکی از موفق ترین خدمات حوزه خودرو تبدیل شده است. با گسترش هرچه بیشتر استفاده از ماشین و افزایش تعداد آنها در شهرها و جاده های کشور، صافکاری و سایر فعالیت های مربوط به ترمیم و تعمیر بدنه خودرو از جایگاه خاصی برخودار گردیده اند.

موج گیری بدنه خودرو

برای موج گیری بدنه ماشین روش های مختلفی وجود دارد. اگر به یک صافکاری متخصص مراجعه کنید که دارای تخصص و تجربه بالایی در این زمینه باشد می توانید موج های ایجاد شده بر روی بدنه ماشین را به راحتی از بین ببرید. برای این کار از لوله باز کن، آب جوش و حتی جاروبرقی استفاده می شود. اما نیازمند تخصص و تجربه کافی می باشد.

هزینه موج گیری بدنه ماشین

با توجه به قیمت روزافزون اتومبیل و روی آوردن مردم به خرید اتومبیل های دسته دوم، صافکاری حرفه ای بدنه خودرو از اهمیت زیادی برخوردار است. توجه به این نکته که هر لکه، فرو رفتگی، برآمدگی یا رنگ ریختگی بدنه خودرو می تواند قیمت آن را تا حد زیادی کاهش دهد، صاحبان خودرو را بر آن داشته است برای جلوگیری از افت شدید قیمت اتومبیل خود، ماشین های تصادفی خود را به یک صافکار حرفه ای بسپارند تا با انجام یک صافکاری بی نقص، بدنه خودرو مانند روز اول نمایش داده شود و اتومبیل با کاهش قیمت شدیدی مواجه نگردد.

یکی از مهم ترین کارهایی که در تعمیرگاه های تخصصی صافکاری کارنفیکس صورت می گیرد موج گیری بدنه خودرو می باشد. اگر اطلاعاتی در مورد هزینه موج گیری بعد از صافکاری ندارید و می خواهید محدوده هزینه را بدانید با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از مشاورین کارنفیکس دریافت کنید.

موج گیری بدنه ماشین با دستگاه

برای صافکاری درب و بدنه خودرو، دستگاه های گوناگونی موجود می باشد، یکی از آنها دستگاه مکش صافکاری که فرو رفتگی های درب و بدنه خودرو بدون اینکه به رنگ خودرو آسیب برساند، رفع می کند.

دستگاه دیگری که برای رفع تو رفتگی درب و بدنه خودرو وجود دارد، دستگاه های صافکاری مغناطیسی است. این دستگاه با ایجاد امواج و تشعشعاتی در درب یا بدنه خودرو، مولکول های آن را ادار به حرکت می کند و با هدایت درست این مولکول ها، باعث ترمیم درب و بدنه خودرو می گردد.

دستگاه لیزر صافکاری، دستگاه دیگری است که از آن برای صافکاری و موج گیری درب و بدنه خودرو استفاده می کنند. دستگاه لیزر صافکاری مولکول های درب یا بدنه خودرو را به جنبش در می آورد و به این صورت فرو رفتگی را ترمیم می کند.

باید بدانید که رفع تو رفتگی با دستگاه باید حتما در مراکز صافرکاری صورت گیرد، توصیه می کنیم از این دستگاه ها در صورت نداشتن تخصص استفاده ننمایید، زیرا باعث می شود به بدنه خودرو آسیب وارد شود و باعث افت قیمت خودرو خواهد شد.

قبل

بعد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *