مقالات

بهترین برند نانو سرامیک خودرو

بهترین برند نانو سرامیک خودرو

با معرفی بهترین برند نانو سرامیک خودرو در خدمت شما هستیم. این روزها استفاده از پوشش های نانوسرامیکی در میان صاحبان خودروهای لوکس بسیار رواج پیدا کرده است. این پوشش ها که امروزه به وفور در کوچه و خیابان ها مشاهده می کنید از مواد هیدروفیبیکی و مقاومی ساخته شده است که قادر است رنگ بدنه خودرو را در مقابل مواد شیمیایی، ضربات و فشارهای فیزیکی محافظت کند. از همین رو یکی از خدماتی که در کارن فیکس به شما عزیزان ارائه می شود سرامیک بدنه خودرو می باشد.

اگر دارای یک خودروی لوکس هستید و می خواهید بدنه خودرو خود را سرامیک کنید، اما نمی دانید از کدام برند برای سرامیک بدنه استفاده کنید؛ نگران نباشید در این مقاله با شما هستیم تا بهترین برند نانو سرامیک خودرو را به شما معرفی کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

به طور کلی اولین نکته در نانو سرامیک خودرو ای است خودرو شما در چه شرایط آب و هوایی قرار است بماند. سرامیک هایی که برای آب و هوای شرجی استفاده می شود با سرامیک هایی که در آب و هوای خشک مورد استفاده قرار گرفته است با یکدیگر متفاوت است. اگر بخواهیم بهترین برند نانو سرامیک خودرو را برای شما بیان کنیم، باید سه برند مختلف سوناکس، 9h و سرامیک پرو را نام ببریم. از نظر متخصصین کارن فیکس موادی که در این سه برند به کار برده شده است برای اغلب مناطق ایران مناسب هستند.

بهترین برند نانو سرامیک خودرو

بهترین برند نانو سرامیک خودرو

انتخاب سرامیک بدنه خودرو

اگر سری به ظاهر خودروها از گذشته تاکنون بیندازیم متوجه می شوید اهمیت دادن به ظاهر بدنه خودرو از گذشته تاکنون مورد توجه بسیاری از خودروبازان بوده است. اگر پیش از این روزانه در حال تمیز کردن بدنه خودروی خود بودند، حال همین افراد به دنبال بهترین برند نانو سرامیک خودرو هستند تا ظاهر خودروی خود را بیش از پیش زیباتر جلوه دهند. با پیشرفت علم و فناوری و ساخت مواد شیمیایی مختلف، داشتن خودرویی سالم و تمیز که همانند اولین روز خرید، تمیز به نظر برسد، رویا نیست و تنها با اندکی هزینه می توانید زیبایی خودروی خود را چندین برابر کنید.

با ورود فناوری سرامیک خودرو به عرصه، نگرانی ها از بابت نگهداری از رنگ بدنه خودرو کاهش یافت. پوشش نانو سرامیک در واقع نوعی مایع پلیمری است که هنگام ریختن آب بر روی آن به یک لایه هیدروفوبیک تبدیل می شود. این لایه ضمن اینکه بدنه خودرو را بسیار شفاف جلوه می دهد، معایب بدنه خودرو را نیز ترمیم می کند و مانع از ایجاد خط و خش بر روی بدنه خودرو می شود.

پوشش نانو سرامیک کاملا بی رنگ می باشد و با سطح خودرو پیوند برقرار می کند. با توجه به برند، ماندگاری آن نیز متفاوت است. در حال حاضر انواع مختلفی از بهترین برند نانو سرامیک خودرو در بازار وجود دارد که بنابر ویژگی های هر کدام دارای متقاضیان مخصوص به خود است. در ادامه می خواهیم چند مدل از بهترین برند نانو سرامیک خودرو برای شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

پوشش نانو سرامیکی مفرا

یکی از بهترین برند نانو سرامیک خودرو می توان به مفرا اشاره کرد. کمپانی مفرا پوشش جدیدی از نانو سرامیک خودرو را با نام Mafra For Young STC به بازار عرضه کرده است. این محصول کاملا جدید و منحصر به فرد در سال 2017 به بازار عرضه شده است. از ویژگی های برتر این پوشش می توان به این مورد اشاره کرد که در صورت استفاده از پوشش نانو سرامیک مفرا، با چشم قابل رویت نمی باشد و مشکلی برای استفاده کننده از این پوشش ایجاد نمی کند.

برخی از ویژگی های پوشش نانو سرامیک مفرا به شرح زیر می باشد.

  • برطرف سازی علائم خوردگی شیمیایی ناشی از آلاینده های اسیدی
  • پاکسازی لکه‌های شیمیایی ناشی از آلودگی‌های اسیدی
  • ترمیم اکسیداسیون یا از بین رفتن لایه رنگ بدنه توسط اشعهUV
  • محافظت از آسیب‌های محیطی نیز فضولات پرندگان، شیره درختان و …

کسب اطلاعات بیشتر: بادیفنس خودرو چیست؟ مزایا و معایب آن

پوشش نانو سرامیکی نانوتیس

دومین مورد از بهترین برند نانو سرامیک خودرو می توان به پوشش نانوتیس اشاره کرد که درجه سختی بسیار بالایی دارد و به عنوان یک پوشش نانوسرامیکی دائم از آن یاد می شود. این پوشش که یکی از بهترین برند نانو سرامیک خودرو می باشد با سطح رنگ خودرو پیوند برقرار می کند و یک لایه پوشش بسیار ضخیم بر روی بدنه خودرو ایجاد می کند. همچنین ازبرجسته ترین ویژگی های این پوشش این است که مانع از برخورد اشعه آسیب رسان به سطح خودرو می شود. پوشش نانوسرامیکی نانوتیس محصول کشور ژاپن می باشد.

از ویژگی های برجسته این پوشش می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ماندگاری و دوام بسیار بالا
  • دارای خاصیت آبگریزی
  • دارای درجه سختی ۱۰H
  • جلوگیری از ایجاد خط و خش
  • قابل استفاده بر روی انواع رنگ بدنه
  • ایجاد براقیت بر روی بدنه
  • ایجاد لایه محافظ بر روی بدنه
بهترین برند نانو سرامیک خودرو

بهترین برند نانو سرامیک خودرو

پوشش نانوسرامیکی می وینچی

سومین نوع از بهترین برند نانو سرامیک خودرو می وینچی می باشد. می وینچی نسبت به دیگر برندها چسبندگی بسیار بالایی با سطح خودرو دارد. همین مورد سبب می شود این مایع بی رنگ دوام بیشتری بر روی بدنه خودرو داشته باشد. در نظر داشته باشید با تنها یک بار استفاده از این محصول تا 7 سال می توانید این سرامیک را بر روی بدنه خودرو خود داشته باشید. این محصول ضخامتی برابر با 4 تا 5 میکرومتر بر روی سطح خودرو ایجاد می کند. پوشش می وینچی از خش خوردگی بر روی بدنه خودرو جلوگیری می کند. همچنین این لایه سرامیکی که جزو بهترین برند نانو سرامیک خودرو می باشد، ضد گرد و غبار بوده و از نفوذ آب و اشعه های مخرب نور خورشید جلوگیری می کند.

لایه سرامیکی مورد نظر پس از اینکه بر روی بدنه خودرو قرار گرفت، تمامی خش خوردگی ها را از روی بدنه محو می کند و مانع از ایجاد خش خوردگی جدید می شود. از دیگر قابلیت های منحصر به فرد این نوع سرامیک که آن را تبدیل به بهترین برند نانو سرامیک خودرو کرده است، خود ترمیم بودن آن است که آن را از سایر محصولات موجود در بازار جدا می کند.

از ویژگی های پوشش نانو سرامیک می وینچی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ماندگاری طولانی (۷سال)
  • خاصیت خود ترمیمی در برابر خط و خش
  • براق کننده
  • ضد گرد و غبار
  • ضد اشعه

پوشش سرامیکی COLOR N DRIVE

مهم ترین ویژگی برای صاحبین خودرو، پایداری پوشش نانوسرامیکی آن است. این نوع پوشش نانوسرامیکی که تبدیل به یکی از بهترین برند نانو سرامیک خودرو شده است، با ایجاد یک لایه محافظ بر روی بدنه خودرو، از رنگ و بدنه آن محافظت می کند و سبب درخشش و شفافیت بدنه خودرو می شود. مولکول های تشکیل دهنده این نوع پوشش نانو سرامیکی دارای پیوندهای کووالانسی محکمی می باشند و از ایجاد هر گونه خراش و عوامل مخرب بر روی بدنه نظیر فضولات حیوانات، خط و خش و … محافظت می کنند

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد پوشش نانو سرامیکی COLOR N DRIVE می توان به خاصیت هیدروفوبیک نیز اشاره کرد. فناوری سرامیکی جدید که وارد بازار شده است اثر لوتوس را تقلید می کند. اثر لوتوس باعث تمیز شدن سطح بدنه خودرو می شود.

از دیگر ویژگی های این نوع پوشش سرامیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • سختی و مقاومت ۹H
  • ضد UV
  • ضد باران اسیدی
  • محافظت از خودرو در برابر گرد و غبار
  • خود نمیزکاری
  • نانو مواد

پوشش نانو سرامیکی سوناکس

این محصول نیز از انواع بهترین پوشش نانو سرامیکی خودرو می باشد پوششی به محکمی شیشه بر روی بدنه خودرو ایجاد می کند اما انعطاف پذیر است اثر ماندگاری پوشش سوناکس بسیار بالاست و مقاومت بالایی در برابر نور فرابنفش دارد همچنین این محصول از سطح خودرو در براب عوامل طبیعی مانند خاک، قیر، آلودگی های صنعتی و … محافظت می کند. با ایجاد یک لایه پوشش نانوسرامیکی سوناکس می توانید سطح خودروی خود را آبگریز کنید. ماندگاری این پوشش بر روی بدنه خودرو 12 تا 36 ماه است و بر روی تمامی رنگ های بدنه خودرو قابل اجرا می باشد.

بهترین برند نانو سرامیک خودرو

بهترین برند نانو سرامیک خودرو

تماس با ما 

در کنار انتخاب بهترین برند نانو سرامیک خودرو می بایست به این موضوع اشاره کنیم که نحوه اجرای پوشش نانوسرامیک خودرو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. هر گونه اشتباه در مراحل سرامیک خودرو می تواند نتایج غیر قابل بازگشتی را به دنبال داشته باشد. شما عزیان جهت سرامیک خودرو خود با استفاده از بهترین برند نانو سرامیک خودرو می توانید با کارن فیکس در تماس باشید تا خوردوی شما را به صورت ضمانت شده می توانند به بهترین وجه ممکن سرامیک کنند.

1 دیدگاه در “بهترین برند نانو سرامیک خودرو

  1. اکبر باقریان گفت:

    با سلام. ماشین من تیگو ۸ پرو هست رنگ سفید و صفر. قراره تهران تحویل بگیرم.
    اول بفرمائید که ماشینی که قرار در جنوب استفاده بشه و هر دو وضعیت گرم و خشک و شرجی البته بیشتر هوای مرطوب رو در نظر بگیرید کدام برند مناسب می‌باشد؟
    دوم قیمت انجام سرامیک کامل رو با برندی که خودتون پیشنهاد میکنید چقدر هست؟
    سوم. آیا خدمات شیشه دودی هم انجام می‌دهید. هزینه کامل شیشه دودی چقدر هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *