مقالات

صافکاری pdr شرق تهران

صافکاری pdr شرق تهران

بهترین صافکاری pdr شرق تهران کجاست؟ از سوالاتی است که برای خیلی از علاقه مندان به خودرو و به خصوص کسانی که صاحب خودرو هستند وجود دارد. هر چقدر هم که دست فرمان شما خوب نباشد و تسلط بالایی در رانندگی هم داشته باشید، باز هم کسانی وجود خواهند داشت که به دلیل اشتباه در رانندگی، با شما برخورد کنند، از همین رو تصادفات و آسیب های بدنه خودرو ها، امری اجتناب ناپذیر است. وارد شدن آسیب به بدنه خودرو هم، علاوه بر این که باعث ایجاد خسارت می شود، زیبایی ماشین را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد و آن را نازیبا می کند. در این زمان که ظاهر خودرو نازیبا شده است، برای ترمیم آن باید به یک مرکز صافکاری معتبر مثل کارن فیکس مراجعه کرد. در ادامه بحث صافکاری pdr شرق تهران هم همراه کارن فیکس باشید تا بیشتر در مورد مسائلی مثل تعریف صافکاری ماشین در شرق تهران، صافکاری pdr شرق تهران، تاریخچه صافکاری بدون رنگ، مزایا صافکاری پی دی آر در تهران، بهترین صافکار تهران و… بدانید.

صافكاري pdr ماشين شرق تهران

شهر تهران یکی از بزرگ ترین شهر های خاورمیانه می باشد و به چهار منطقه غرب، شرق، جنوب و شمال تقسیم می شود. یکی از این مناطق که دارای جمعیت قابل توجهی می باشد، شرق آن می باشد. در میان این جمعیت کثر افراد ساکن شرق هم خیلی ها هستند که متاسفانه بدنه خودرویشان دچار آسیب شده و به دنبال صافکاری pdr شرق تهران  بهترین صافکار تهران هستند، آن هم به این دلیل که همان گونه که پیش تر هم به آن اشاره شد، وجود عیوب در بدنه و رنگ خودرو، باعث نازیبا شدن خودرو می شود و تحمل ظاهر نازیبای آن، برای اغلب صاحبین خودرو ها سخت است.

بهتر است كه پیش از این که به سراغ مسائلی مثل صافکاری pdr شرق تهران برویم، کمی کلیت صافکاری ماشين در شرق تهران را مرور کنیم. صافکاری به گروهی از فعالیت ها گفته میشود که فرد صافکار با استفاده از ابزارآلات، دستگاه ها و روش های مختلف آن را انجام می دهد. خودرو ها احتمال دارد به هر علتی دچار آسیب هایی در قسمت بدنه خود بشوند. بدنه خودرو ها از چندین لایه فلزی که پس از حرارت دهی در دماهای بسیار بالا به این شکل درآمده است، ساخته شده اند. طراحی و شکل فلزات بدنه ها به شکلی است که در صورت ایجاد شدن خراش، فرورفتگی، قرشدگی و حتی آسیب هایی رنگی، افراد معمولی و غیر صافکار، قادر نخواهند بود که آن ها را برطرف کنند و حتما به صافکار، برای رفع این عیوب نیاز است صافکاری خود انواعی دارد که در هر کدام از آن ها فرد صافکار از ابزار و شیوه های متفاوتی برای برطرف کردن عیوب بدنه استفاده می کند.

صافکاری pdr شرق تهران

صافکاری pdr شرق تهران

به عنوان مثال در روش صافکاری سنتی از ابزار آلات و شیوه های سخت و خشن برای ترمیم آسیب ها استفاده می شود و صافکار با استفاده از لوازم محکمی مثل مشت قالب تنه سعی می کند عیوب بدنه را رفع کند. این در صورتی است که در روش دیگر صافکاری یعنی صافکاری pdr شرق تهران، صافکار با استفاده از ابزار آلات، دستگاه ها و روش های ظریف، و به نوعی ماساژ دادن فلز، سعی در برطرف کردن عیوب بدنه خودرو دارد. برای انجام صافکاری پی دی آر هم می توانید سری به سایت مجموعه خودرویی کارن فیکس بزنید.

صافکاری pdr شرق تهران

نوبتی هم که باشد، نوبت آن است که پیش از صحبت درباره مسائلی مثل تاریخچه صافکاری بدون رنگ، صافکاری pdr شرق تهران را مروری کنیم. تعمیر تورفتگی بدنه خودرو يا همان صافكاري بدون رنگ  (Paintless Dent Repair) که به PDR هم معروف است، یک فرایند نسبتا جدید برای ترمیم و از بین بردن گودی های جزئی، قری های کوچک و آسیب های ناشی از برخورد تگرگ به بدنه اتومبیل است. صافکاری بدون رنگ يا همان صافکاری pdr شرق تهران، روشی است که در آن با دقت عمل بالای اپراتور از ریزش رنگ بدنه اتومبیل جلوگیری به عمل می آید. تا زمانی که سطح رنگ دست نخورده باشد، می توان با استفاده از صافکاری pdr شرق تهران، و با مراجعه به سایت کارن فیکس، طیف گسترده ای از آسیب خودرو را تعمیر کرد. از این روش می توان بر روی هر دو صفحه آلومینیومی و فولادی استفاده کرد.

کسب اطلاعات بیشتر: معرفی بهترین صافکاری ماشین در تهران

متداول ترین کاربرد عملی برای صافکاری بدون رنگ، ترمیم صدمات ناشی از تگرگ، حفره روی در ها و گلگیر، چین و چروک های جزئی، تورفتگی های بزرگ و آسیب به بدنه است. همچنین با به حداقل رساندن استفاده از بتونه بدنه، می توان از این روش آماده سازی، قسمت آسیب دیده را برای بتونه کاری مهیا کرد. از جمله عوامل محدود کننده برای صافکاری بدون رنگ موفقیت آمیز، انعطاف پذیری رنگ و میزان کشش و ضخامت فلز آسیب دیده، انحنا یا صاف بودن محل آسیب و شدت ضربه وارد شده هستند. البته در اکثر موارد انجام PDR موفقیت آمیز بوده است. به طور کلی هر چه مقدار تورفتگی کم عمق باشد، احتمال ترمیم بدون رنگ تمیزی تری وجود دارد. به این موضوع توجه داشته باشید صافکاری بدون رنگ برای شکاف ها و چین های بسیار تیز گزینه مناسبی نیست.

تاریخچه صافکاری pdr

بد نیست حال که داریم درباره صافکاری pdr شرق تهران صحبت می کنیم، پیش از آشنایی با مزایا صافکاری پی دی آر در تهران، کمی هم درباره تاریخچه صافکاری بدون رنگ هم بدانیم. ااگر بخواهیم به صورت ریشه ای صافکاری pdr شرق تهران را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم این مهارت یک ریشه 1700 ساله دارد. در قرن 3 میلادی مصریان باستان با استفاده از این روش شیشه های رنگی شکسته و یا ظروف طلا، نقره و مسی را بازسازی و تعمیر میکردند.

اما بعد از اختراع خودرو و پیشرفت صنعت خودرو این مهارت و تکنیک وارد صنعت تعمیر خودرو شد. اولین نفری که از این تکنیک برای تعمیر بدنه خودرو استفاده کرد، فرانک تی سارجنت بود که در سال 1931 از این روش برای شکل دهی و به اصطلاح صاف کردن قطعات آسیب دیده بدنه خودرو استفاده کرد. فرانک حتی کتابی با نام “کلید ضربه زدن بر فلزات” تالیف کرد و در آن اقدام به معرفی روش ها و ابزار صافکاری pdr شرق تهران كرد.

صافکاری pdr شرق تهران

صافکاری pdr شرق تهران

20 سال بعد شخصی به نام اسکار فلایگ که یکی از کارمندان ساده شرکت مرسدس بود توانست برای اولین بار این حرفه و تکنیک را در برابر عموم به نمایش بگذارد. او در بخش مراقبت از رنگ های شرکت مرسدس فعالیت داشت و همین موضوع باعث شد تا جرقه استفاده از روش فرانک برای تعمیر بدنه خودرو بدون ریزش رنگ در ذهن او روشن شود. اولین بار برای برطرف کردن تورفتگی های خودرو های درون نمایشگاه عمومی مرسدس که گاهی خودرو ها به صورت اتفاقی دچار تورفتگی های کوچک میشدند از قسمت چوبی یک چکش برای بیرون کشیدن تورفتگی ایجاد شده استفاده کرد. او توانست تو رفتگی های جزیی را بدون آسیب به رنگ و فرم قطعات بدنه خودرو های مرسدس را بیرون بکشد.

بعد از این ماجرا او شروع به تحقیق و آزمایش برای به دست آوردن یک روند صحیح و کامل جهت برطرف کردن و صاف کردن تو رفتگی های بدنه خودرو کرد و توانست برای هر مدل از تو رفتگی ها یک روش بدست آورد. او بعد از این اتفاق به یکی از مقامات ارشد شرکت مرسدس تبدیل شد و به او لقب “صافکار طلایی” را دادند. او توانست یک روش جدید به نام روش صافکاری pdr شرق تهران را برای صافکاری بدون رنگ خودرو به نام خود ثبت کند و در تمام شعبه های کارخانه مرسدس یک بخش به نام صافکاری pdr تاسیس شد.

صافکاری pdr مدت ها در کشور آلمان انجام شد و بعد از آلمان به صنعت خودو سازی آمریکا رسید و از آنجا به کل دنیا منتقل شد. صافکاری pdr به عنوان یک روش بر پایه اصول علم مواد و شکل پذیری در تمام دنیا پذیرفته شده است. امروزه لازمه هر صافکار خودرویی است که به صافکاریpdr مسلط باشد و به صورت حرفه ای صافکاری pdr را با توجه به خلاقیت و مهارت خود انجام دهد.

مرکز صافکاری pdr شرق تهران

تا اینجای مقاله با صافکاری pdr شرق تهران و مطالب مرتبط با آن آشنایی پیدا کردید اما در این قسمت قرار است كه بدانیم که مزایای صافکاری پی دی آر در تهران چیست و چرا باید این روش صافكاري ماشين در شرق تهران را انتخاب کنیم. استفاده از روش صافکاری pdr شرق تهران برای اصلاح آسیب بدنه خودرو توسط بهترین صافکار تهران، یعنی کارن فیکس می تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد که تعدادی از آنها را در قسمت پایینی مشاهده خواهیم کرد.

کسب اطلاعات بیشتر: صافکاری pdr چیست؟

 صرفه جویی در زمان: یکی از مهمترین مزایا صافکاری پی دی آر در تهران این است که در صورت كم بودن آسیب، در عرض چند ساعت صافکاری بدون رنگ انجام میشود و دیگر نیازی به صرف زمان برای خشک شدن رنگ ماشین نیست.

صرفه جویی در هزینه: از مزایای صافکاری pdr شرق تهران میتوان به صرف هزینه کمتر نسبت به روش های سنتی اشاره کرد. زیرا در این روش دیگر نیازی به رنگ آمیزی مجدد و سنباده زدن و بتونه کاری نیست كه همین امر باعث میشود که هم انرژی کمتری مصرف شود و هم هزینه کمتری پرداخت شود.

جلوگیری از افت قیمت خودرو: نتیجه حاصل از صافکاری pdr شرق تهران بسیار ظریف و تمیز است و همین امر باعث شده که ماشین با این روش افت قیمت کمتری پیدا کرده و بدون بتونه کاری و رنگ ترمیم شود.

صافکاری pdr شرق تهران

صافکاری pdr شرق تهران

ابزار صافکاری pdr شرق تهران

ابزار صافکاری pdr شرق تهران کدام اند؟، این سوال احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که برای صافکاری با این روش، لوازم مورد نیاز چه لوازمی هستند و باید از چه لوازم پیشرفته ای برای رفع ایرادات بدنه خودرو استفاده کرد. لوازم و وسایل مختلف و متنوعی وجود دارند که در صافکاری پی دی آر از آن ها استفاده می شود. یکسری از متداول ترین ابزار صافکاری pdr شرق تهران را در پایین مشاهده می کنیم.

ابزار نیش گیر: این وسيله پی دی آر برای رفع برجستگی های موجود در سطح بدنه مورد استفاده قرار می گیرد.

ابزار تگرگ کش: این ابزار صافکاری pdr شرق تهران برای رفع قوری های موجود در سطح بدنه ماشین مورد استفاده قرار میگیرد و ميتواند با کشیدن برای صاف کردن سطح ماشین و رفع فرورفتگی ها مورد استفاده قرار بگیرد.

ابزار دستگاه نگهدارنده: همان طور که از نام این ابزار هم مشخص است از آن برای ثابت نگه داشتن قطعات ماشین مانند کاپوت و یا درب خودرو و غیره در هنگام صافکاری استفاده میشود.

دستگاه هاتباکس :HOT BOX دستگاه پی دی آر هاتباكس برای ترمیم فرورفتگی های سطح بدنه ماشین های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً استفاده از این دستگاه در ميان بهترین صافکار تهران ها مثل كارن فيكس رایج می باشد زیرا میتوانند به کمک آن در کوتاه ‌ترین زمان تعداد زیادی ماشین را ترمیم کند.

 میله صافکاری پی دی ار: برای صافکاری pdr در تهران همیشه از صافکاری با میله های pdr استفاده میشود. این ابزار صافکاری  pdr شرق تهران، میتوانند با حرکات چرخشی و بالا و پایین و یا حرکات اهرمی برای رفع ایرادات بدنه ماشین مورد استفاده قرار گیرند. انواع میله هایی که در مراکز صافکاری خودرو مثل کارن فیکس مورد استفاده قرار می گیرند، عبارت اند از موارد زیر.

میله چرخشی: در قسمت هایی استفاده میشود که حرکت چرخشی امکان پذیر باشد.

میله اهرمی: میتواند در قسمت های جدا شونده از خودرو استفاده میشود و همانند اهرم عمل میکند.

 میله دم ماهی: در قسمت هایی با فضای کم استفاده می شود.

بهترین صافکاری pdr شرق تهران

امید است مطالب بیان شده در طی مقاله مثل صافکاری ماشین در شرق تهران، تاریخچه صافکاری بدون رنگ، مزایا صافکاری پی دی آر در تهران، بهترین صافکار تهران، ابزار صافکاری pdr شرق تهران و… برای شما مفید واقع شده باشند. در شهر تهران که شهری است پر از ماشین، ترافیک و رانندگانی که بد رانندگی می کنند، متاسفانه همواره خطر تصادف وجود دارد. زیرا حتی در صورتی که شما بهترین و قانون مدار ترین راننده شهر هم باشید، راننده ای پیدا می شود که بی احتیاط باشید و خدای نا کرده با ماشین شما تصادف کند. به همین سبب بر شما لازم است که بهترین صافکار تهران را شناسایی کنید تا در زمانی که خدای ناکرده خودتان یا آشنایانتان به صافکاری احتیاج پیدا کردید، به آنجا مراجعه کنید. در صورتی که خدای ناکرده خودروی شما یا یکی از بستگان تان دچار آسیب های بدنه شده، به شما توصیه می شود که سری هم به سایت کارن فیکس بزنید. گروه کارن فیکس یکی از بهترین مجموعه های فعال در زمینه صافکاری pdr شرق تهران می باشند و آمادگی دارند که به بهترین شکل بدنه خودروی شما را ترمیم و آن را به مانند روز اولش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *