مقالات

صافکاری pdr شمال تهران

صافکاری pdr شمال تهران

یکی از فعالیت های خودرویی نسبتا جدید و می شود گفت لازم، صافکاری pdr شمال تهران است. خودرو ها شاید به نظر یک سیستم ساده و متشکل از چند قطعه اصلی ای که ما همه آن ها ا می شناسیم به نظر بیایند، اما در اصلاین گونه نیست و یک خودروی ساده از حدود 60 هزار قطعه مختلف تشکیل شده است. قطعاتی که هر کدام نقشی را در خودرو دارند، و دست به دست هم دادن آن ها است که موجب کارکرد صحیح و سلامت ظاهری خودرو می شود. یک نکته مهمی که اما در مورد این قسمت ها وجود دارد، این است که حفاظت از آن ها و کارکرد صحیح این قطعات، نیازمند یکسری اقدامات مراقبتی است، که فعالیت لازم برای نگهداری از سلامت ظاهر و بدنه خودرو هم، صافکاری و صافکاری pdr شمال تهران است. در ادامه بحث هم همراه کارن فیکس باشید تا بهتر و بیشتر در مورد مسائلی مثل تعریف صافکاری ماشین و شیوه انجام آن، صافکاری pdr شمال تهران و شیوه های مختلف انجام آن، و مرکز تخصصی صافکاری و نقاشی خودرو بیشتر آشنا شوید.

کسب اطلاعات بیشتر: مرکز صافکاری pdr شرق تهران

تعریف صافکاری پی دی ار ماشین

قبل از صحبت درباره صافکاری pdr شمال تهران، بهتر است که کمی تعریف صافکاری ماشین، و در وهله اول تعریف تصادف را کمی با هم مرور کنیم. هر قدر هم كه ىست فرمان شما خوب باشد و شما راننده خوبی هم باشید، متاسفانه کسانی وجود خواهند داشت که دست فرمان خوبی نداشته، با شما تصادف کرده و موجب ایجاد خسارت و عیب های ظاهری بر روی خودروی شما شوند. برای تعریف دقیق تصادف رانندگی باید گفت که تصادف رانندگی به حادثهٔ ترافیک خیابانی یا جاده‌ای می‌ گویند که در آن دست کم یک وسیلهٔ نقلیهٔ خیابانی با یک وسیلهٔ نقلیهٔ دیگر، یا با يك انسان، یا یک جسم ثابت در کنار جاده، که معمولاً آسیب مالی یا جانی در پی دارد، برخورد کرده باشد. نکته تلخی که وجود دارد این است که تصادفات یکی از عوامل اصلی مرگ در کشورهای جهان می ‌باشد. اما برای ترمیم عیوب و مشکلاتی که به دلیل تصادفات ایجاد می شوند راه های مختلفی وجود دارد که ما آن ها را تحت عنوان صافکاری در مرکز تخصصی صافکاری و نقاشی ماشین مثل کارن فیکس می شناسیم.

کسب اطلاعات بیشتر: صافکاری pdr چیست؟

صافکاری pdr شمال تهران

صافکاری pdr شمال تهران

صافکاری با رنگ يا همان صافكاري سنتي قدیمی ترین روش صافکاری موجود در دنیا و کشورما، ایران می باشد. در این روش صافکار ها با استفاده از ابزارآلات سخت و محکمی مثل مشت قالب تنه و… صربات بسیار محکم و سختی را به خودرو وارد می کنند تا قسمت های آسیب دیده آن به حالت اولیه برگردند. این روش صافکاری درست است که سریع تر از صافکاری pdr شمال تهران است و هزینه آن هم پایین تر است، اما با توجه به این موضوع که ممکن است در حین انجام کار به رنگ خودرو آسیب وارد شود، شکل بدنه پس از اتمام کار به حالت اولیه برنگردد و خودرو شما را بدتر دچار افت قیمت کند، امروزه تا حدی طرفداران خود را از دست داده است.

صافکاری pdr شمال تهران

صافکاری pdr شمال تهران یا صافکاري پی دی آر که کلمه اصلی انگلیسی آن PDR  و مخفف اصطلاح  Paintless Dent Removal است که به معنای لغوی رفع تورفتگی ها بدون نیاز به رنگ می باشد. صافکاری پی دی آر همانطور که گفتیم شاخه ای از صافکاری می باشد که در آن به جای استفاده از ابزارآلات و روش های سخت و خشن، فرد صافکار از ابزارآلات و روش های ملایم و نرم تری برای ترمیم بدنه آسیب دیده خودرویتان استفاده می کند، که از ابزارآلات آن میتوان به میله های پی دی آر، دستگاه هات باکس، دستگاه بادگیری، سشوارهای صنعتی، دستگاه چسبی و… اشاره کرد. روش اصلی کار در پی دی آر به این شکل می باشد که صافکار پس از این که با استفاده از دستگاه چسبی و کشیدن قسمت آسیب دیده کمی آن را صاف تر کرد، به سراغ میله های پی دی آر می رود و با ماساژ دهی و وارد کردن فشار بسیار کم به فلز از زیر قسمت آسیب دیده قسمت تو رفته را بالا می آورد و با ضربه زنی از بالا با استفاده از قلم های مخصوص و تکه ای چوب، آن را به حالت اولیه اش بر میگرداند. شما می توانید برای انجام صافکاری پی دی آر بر روی خودروی خود به با پرداخت هزینه صافکاری پی دی آر شمال تهران، به مرکز خودرویی کارن فیکس مراجعه نمایید.

صافکاری  PDR با چسب شمال تهران

یکی از انواع و راه های انجام صافکاری pdr شمال تهران که قبل تر هم به آن اشاره شد و انجام آن با پرداخت هزینه صافکاری پی دی آر شمال تهران میسر می باشد، صافکاری pdr شمال تهران با چسب يا چسبی می باشد. در صافکاری پی دی آر با چسبی، با استفاده از دستگاه چسب حرارتی، بر روی پلاستیک های مخصوصی چسب ریزی می شود، سپس آن ها را به قسمت تورفته خودرو متصل می کنند و پس از خشک شدن و چسبیدن کامل پلاستیک به بدنه و رفته، به وسیله به خصوصی پلاستیک های کاملا چسبیده به بدنه را محکم و با قدرت به سمت جلو می کشند و قسمت تو رفته هم با آن به سمت جلو کشیده می شود و صاف می شود.

صافکاری پی دی آر با میله شمال تهران

نوع دیگر صافکاری pdr شمال تهران، صافکاری با میله می باشد. میله های مخصوص صافکاری بدون رنگ یا پی دی آر، یکی از ابزارآلات مهم صافکاری پی دی آر هستند، به شکلی که هرگاه موضوع صافکاری pdr شمال تهران مطرح می شود، اولین وسیله از پی دی آر که به ذهن انسان می آید، میله های پی دی آر است. در این روش فرد صافکار با استفاده از میله و بردن آن به پشت قسمت آسیب دیده، با وارد کردن میزان فشار پایین و متدوال، و با ماساژ دادن قسمت تو رفته، آن را به سمت بالا فشار داده و قسمت تو رفته را صاف می کند.

کسب اطلاعات بیشتر: معرفی بهترین صافکاری ماشین در تهران

صافکاری pdr شمال تهران

صافکاری pdr شمال تهران

هزینه صافکاری پی دی آر شمال تهران

فهمیدن هزینه صافکاری pdr شمال تهران، در کنار شناخت خود صافکاری پی دی آر شمال تهران، از موضوعات مهم برای هر صاحبين خودرو ها و یا کساني است که به فکر انجام صافکاری pdr شمال تهران بر روی خودروی خود در مرکز تخصصی صافکاری و نقاشی خودرو مثل مجموعه کارن فیکس هستند. زیرا هر فرد مقدار بودجه مشخصی را دارد و عامل قیمت در زمان خرید هر نوع وسیله، دستگاه و یا خدماتی باعث می شود که افراد ببینند که آیا با توجه به بودجه شان، می توانند از آن خدمت استفاده کنند یا خیر. این قضیه در مورد  صافکاری pdr شمال تهران هم وجود دارد و مطلع شدن از هزینه صافکاری پی دی آر شمال تهران بخش مهمی از مراحل انجام پی دی آر می باشد، که شما می توانید برای انجام آن به سایت کارن فیکس مراجعه نمایید.

مرکز تخصصی صافکاری و نقاشی خودرو

امید است مطالب عنوان شده در طی مقاله صافکاری pdr شمال تهران، مثل تعریف صافکاری ماشین، معرفی صافکاری pdr شمال تهران و شیوه های انجام آن، هزینه صافکاری پی دی آر، مرکز تخصصی صافکاری و نقاشی خودرو و… برای شما کاربردی بوده باشند. اما در نهایت پیشنهادی که به شما برای انتخاب مرکز تخصصی صافکاری و نقاشی خودرو می شود، مرکز خودرویی کارن فیکس می باشد که با تشکیل تیمی حرفه ای از بهترین صافکار ها و با دارا بودن مدرن ترین ابزارآلات و دستگاه های پی دی آر، در خدمت شما می باشد. همچنین كارن فيكس علاوه بر این که در سایت مجموعه به صورت روزمره با مطالبی کاربردی در زمینه خودرو ها در خدمت تان است، در محل مجموعه خودرویی كارن فيكس هم با انجام خدماتی نظیر صافکاری بدون رنگ و با رنگ، تعمیر سپر خودرو، تیونینگ خودرو، صفرشویی خودرو، رنگ آمیزی رینگ خودرو، پولیش بدنه خودرو، تغییر فیس خودرو، احیای رنگ بدنه خودرو و…. ، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *