مقالات

بهترین صافکاری بی ام و در تهران

بهترین صافکاری بی ام و در تهران

یکی از خدمات خودرویی که ممکن است برای شمایی که صاحب خودروی بی ام و هستید لازم شود، صافکاری بی ام و است. در دنیای امروز رانندگی تبدیل به بخشی جدا نشدنی از زندگی ما انسان ها شده است و حتی می توان آن را درست به مانند راه رفتن روزمره لازم و ضروری دانست. اما موضوعی که وجود دارد این است که در زمان رانندگی گاها بخاطر اشتباه خودمان یا بخاطر عدم توجه دیگران، مشکلات و آسیب هایی برای بدنه خودرویمان پیش می آید. از همین رو لازم است که با یک مرکز صافکاری کاربلد و حرفه ای آشنا باشیم تا در صورتی که خدای ناکرده مشکلی برای خودرویمان پیش آمد، به آنجا مراجعه کنیم. در صورتی که شما هم صاحب خودروی خارجی و به خصوص خودروی هیوندایی هستید، در ادامه بحث صافکاری بی ام و هم همراه کارن فیکس بمانید تا اطلاعات بیشتری در مورد صافکاری و موضوعاتی مثل صافکاری بی ام و ، صافکاری و نقاشی بی ام و ، صافکاری pdr بی ام و ، قیمت صافکاری بی ام و و… کسب نمایید.

صافکاری بی ام و در تهران

بدون فوت وقت به سراغ بحث اصلی یعنی صافکاری بی ام و می رویم. صافکاری خودرو و به خصوص صافکاری بی ام و ، مهارتی در جهت تعمیر بدنه ماشین است که هر تعمیرکاری، توانایی انجام آن را به نحو احسنت ندارد. اگر بخشی از بدنه اتومبیل در اثر تصادف یا هرگونه سانحه‌ای، دچار ناهمواری (تو رفتگی یا برآمدگی) شود، شما برای برگرداندن آن به حالت اولیه، باید از یک شخص متخصص کمک بگیرید. صافکاری ماشین در دو حالت کلی بدون رنگ یا با رنگ (در صورتی که آسیب جدی دیده باشد) انجام می‌شود.

کسب اطلاعات بیشتر: بهترین صافکاری هیوندا در تهران

شمایی که صاحب خودروی بی ام و هستید، به علت ارزش بالای خودرویتان باید توجه ویژه ای به سلامت بدنه خودوریتان داشته باشید و بهتر است این را هم در مورد صافکاری و نقاشی بی ام و بدانید که جهت تعمیر قسمت صدمه دیده بدنه اتومبیل یا همان صافکاری بی ام و ، دو حالت کلی وجود دارد که در زیر آن ها را با هم می بینیم. همچنین شما برای صافکاری خودروی خود به بهترین شکل ممکن و استفاده از بهترین روش صافکاری یعنی صافکاری  pdr بی ام و می توانید به سایت مجموعه خودرویی کارن فیکس مراجعه نمایید و با پرداخت قیمت صافکاری بی ام و خودروی خود را به بهترین شکل ممکن صافکاری کنید.

بهترین صافکاری بی ام و در تهران

بهترین صافکاری بی ام و در تهران

 آسیب سطحی: اگر صدمه‌ای که به خودرو وارد می‌شود، منجر به خراشیدگی یا ناهمواری جزئی در سطح بدنه شود؛ به راحتی با روش‌هایی مانند پولیش یا صافکاری بی ام و بدون رنگ یا همان صافکاری pdr بی ام و ، قابل رفع است.

 آسیب عمقی: در صورتی که اتومبیل، صدمه جدی دیده باشد، تنها راه، صافکاری و نقاشی بی ام و و به اصلاح چکش زدن آن است که در بیشتر مواقع بدون رنگ، امکان‌پذیر نیست.

صافکاری و نقاشی بی ام و

همان طور که پیش تر هم در بحث صافکاری بی ام و به آن اشاره شد، زمانی به سراغ صافکاری با رنگ یا همان صافکاری و نقاشی بی ام و می رویم که به خودرو آسیب شدید وارد شده است. گاها در این روش از صافکاری بر خلاف صافکاری  pdr بی ام و ، نیاز به تعویض قطعات و یا صافکاری قطعات آسیب دیده با ابزار سنگین می باشد. لوازم یدکی و قطعات بدنه خودرو ها عموما به صورت خام و بدون رنگ در بازار وجود دارند پس بعد از تعویض قطعات بدنه حتما نیاز به رنگ می باشد و این یعنی افت قیمت خودرو. در صافکاری با ابزار سنگین هم این احتمال وجود دارد که رنگ بدنه خودرو یا در هنگام تصادف و یا هنگام صافکاری آسیب ببیند و به اصطلاح رنگ خودرو بریزد. پس این روش در بازار خودروی ایران که ریزش رنگ باعث افت قیمت خودرو می شود زیاد کارساز و بهینه نمی باشد. البته باید این نکته را هم دز نظر داشت که در تصادفات سنگین روشی جز صافکاری با رنگ وجود ندارد و قطعا بعد از صافکاری بی ام و شما نیاز به رنگ دارد.

کسب اطلاعات بیشتر: بهترین صافکاری بنز در تهران

 صافکاری pdr بی ام و

اما در این بخش به معرفی بهترین روش صافکاری بی ام و یعنی صافکاری pdr بی ام و رسیدیم. صافکاری pdr یا همان صافکاری بدون، روشی برای ترمیم فرورفتگی‌های بدنه خودرو بدون استفاده از رنگ است. این بدان معنی است که نیازی به پر کردن یا رنگ آمیزی روی آسیب نیست و متخصصین کارن فیکس آن را به یک راه حل ایده آل بدون رنگ ترمیم می کنند. در حین صافکاری pdr از ابزارهای تخصصی برای فشار دادن و ماساژ دادن بخش آسیب دیده از استفاده می شود.

در نتیجه، فلز فرورفته به بیرون رانده می شود تا بدون نیاز به رنگ، شکل اولیه خود را بازیابی کند. این کار بدنه را تعمیر می کند و در عین حال رنگ خودرو را حفظ می کند. صافکاری pdr بی ام و یک جایگزین محبوب برای روش‌های مرسوم  ترمیم فرورفتگی با استفاده از رنگ است، زیرا می‌تواند ارزان‌تر و سریع‌تر باشد. از آنجایی که تعمیرات نیازی به رنگ آمیزی و پرداخت ندارد، کل فرآیند صافکارب بدون رنگ معمولا زود تکمیل می شود.

بهترین صافکاری بی ام و در تهران

بهترین صافکاری بی ام و در تهران

در مورد تفاوت صافکاری pdr بی ام و و صافکاری و نقاشی بی ام و باید گفت که در صافکاری پی دی ار یا همان صافکاری بدون رنگ، کار به صورتی انجام می شود که بخش قر شده و فرو رفته بدنه به وسیله ابزارهای pdr بدون ریختن رنگ به حالت قبل باز گردد و این موضوع برای مالک ماشین بسیار پر اهمیت است چرا که رنگ کردن ماشین باعث افت قیمت آن خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر: قیمت صافکاری ماشین

اما در صافکاری معمولی آسیب دیدگی بدنه شدیدتر است و نیاز به چکش کاری و سنباده کشی وجود دارد و کار پیچیده تر می شود و نیاز است که ماشین رنگ بخورد. در قسمت پایینی این بخش یکسری از مزایای صافکاری بی ام و بدون رنگ را که با مراجعه به سایت کارن فیکس و پرداخت قیمت صافکاری بی ام و می توانید از آن بهره مند شوید را با هم می بینیم.

  • صافکاری pdr بی ام و نسبت به صافکاری و نقاشی بی ام و ارزان‌تر است.
  • صرفه‌جویی در زمان.
  • روشی غیرتهاجمی.

هزینه صافکاری بی ام و در تهران

مباحثی در طول بحث بیان شدند مثل صافکاری بی ام و ، صافکاری و نقاشی بی ام و ، صافکاری pdr بی ام و ، قیمت صافکاری بی ام و و… که امیدواریم برای شما مفید بوده باشند. در حالت کلی قیمت صافکاری بی ام و با توجه به نوع مشکلات بدنه و جای آن، متفاوت خواهد بود لذا هر تعمیرکاری برای این بخش هزینه متفاوتی طلب خواهد کرد. در نهایت اما، به شما توصیه می شود که در صورتی که خدای ناکرده خودروی بی ام و و یا خودروی خارجی تان نیاز به صافکاری دارد، حتما سری هم به سایت کارن فیکس بزنید. گروه کارن فیکس یکی از بهترین و کاربلد ترین مراکز صافکاری در تهران می باشند و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

1 دیدگاه در “بهترین صافکاری بی ام و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *