مقالات

قیمت صافکاری ماشین

قیمت صافکاری ماشین

یکی از دغدغه های اصلی افرادی که به دنبال صافکاری خودرویشان هستند، این است که به دنبال قیمت صافکاری ماشین هستند. برای این که ما قادر باشیم از خودرویمان بیشترین و بهترین استفاده را ببریم، به این نیاز داریم که دائما حواسمان به سلامت خودرویمان باشد. به طور کلی سلامت خودرو به دو دسته تقسیم می شود، سلامت جسمی، یعنی سلامت ظاهری بدنه و رنگ خودرو، و سلامت فنی که به معنای سلامت قسمت هایی از خودرو است که در روند حرکت و کنترل ماشین نقش دارند. هر دو این بخش ها مهم هستند و مراقبت از هر دو آن ها ضروری است. سلامت بدنه خودرو اما، از آن جهت اهمیت دارد که بدنه و رنگ خودرو، اولین قسمتی از خودروی شما است که افراد می بینند و توجهشان به آن جلب می شود، از همین رو همواره باید مراقبت بدنه خودرویتان بوده و در صورت وقوع مشکل و آسیب دیدن آن را تعمیر کنید. برای تعمیر قسمت های آسیب دیده بدنه خودرویتان هم باید خودرو را به یک مرکز صافکاری و نقاشی معتبر ببرید. برای این که با مباحثی مثل قیمت صافکاری و نقاشی، قیمت صافکاری pdr، قیمت صافکاری ماشین در تهران و… بیشتر آشنا شوید، در ادامه بحث قیمت صافکاری ماشین هم همراه کارن فیکس بمانید.

قیمت صافکاری ماشین

اما نمی شود در مورد قیمت صافکاری ماشین یا قیمت صافکاری pdr صحبت کرد اما تعریف خود صافکاری را ندانست. صافکاری به مجموعه فعالیت‌هایی که صافکار برای ترمیم و تعمیر فرورفتگی‌ها، خط و خش، قر شدگی‌های بدنه خودرو و … انجام می ‌دهد تا ماشین مانند روز اولش شود، گفته می ‌شود. اتومبیل‌ها ممکن است به هر دلیلی که عمده ترین آنها تصادف است دچار آسیب‌های جزیی یا کلی بدنه شوند. همانگونه که گفته شد بدنه اتومبیل ساخته شده از چند لایه فلز سخت است که پس از حرارت دهی در دمای بالا به شکل اتومبیل در آمده اند. این بدنه‌های فلزی به گونه ایست که افراد معمولی قادر به رفع خراش‌ها، فرورفتگی‌ها و قر شدگی‌ها و حتی آسیب‌های رنگی بدنه نیستند و لازم است به یک صافکار باتجربه و ماهر مراجعه گردد. یکسری از مراحل کار در صافکاری که با پرداخت قیمت صافکاری ماشین انجام می شوند را در زیر با هم نظاره گر هستیم.

کسب اطلاعات بیشتر: بهترین صافکاری pdr در تهران

قیمت صافکاری ماشین

قیمت صافکاری ماشین

1- پس از این که قیمت صافکاری ماشین در تهران را پرداختید، صافکار اول از همه قسمت های آسیب دیده خودرو را با دقت بررسی می کند و باتوجه به میزان آسیب و صدمه خودرو تصمیم درست می گیرد.

2- صافکاری انواع مختلفی دارد که  از مهم ترین نوع صافکاری، صافکاری بدون رنگ يا صافکاری pdr و صافکاری با رنگ يا صافکاری و نقاشی می باشد. نکته ای که در مورد این دو باید بدانید، این است که قیمت صافکاری ماشین آن ها متفاوت است، یعنی قیمت صافکاری و نقاشی یا همان صافکاری با رنگ، با قیمت صافکاری pdr متفاوت است. بعد از اینکه صافکار نوع صافکاری را مشخص کرد با استفاده از تجهیزات و ابزار و وسایل مورد نیاز فرورفتگی و برامدگی هایی که در خورد به وجود آمده است را از بین می برد تا بدنه خودرو مانند اول شود.

3- بعضی از آسیب ها تنها باهمین مرحله درست می شود. بعد از این مرحله صافکار پولیش کاری را شروع می کند که باعث یکدستی در بدنه خودرو می شود. اما گاهی هم آسیب به بدنه آن قدر زیاد می باشد که صافکار مجبور به عوض کردن قطعه می شود.

4- بعد از این مرحله صافکار سمباده کشی را در محل آسیب دیده انجام می دهد تا با سایر محل ها هم سطح شود و سطح آسیب دیده را بتونه کاری می کند بتونه کاری پیش نیازی برای انجام نقاشی خودرو می باشد.

5- صافکار قسمت های دیگر خودرو را که سالم و بدون آسیب می باشد با روزنامه می پوشاند تا رنگ به آن قسمت ها نفوذ نکند. صافکار با دستگاهی به نام دستگاه پمپ خودرو را رنگ می کند. بعد از رنگ کاری مدتی لازم است تا رنگ خشک شود.

6- آسیب و صدمه به خودرو آسیب وارده به خودرو دو نوع می باشد. آسیب سطحی هنگامی که خودروی شما صدمه وارد می شود اگر این صدمه باعث خراش و ناهمواری در بدنه خودرو شود براحتی با پولیش و صافکاری بدون رنگ این مشکل برطرف می شود. آسیب عمقی هنگامی که خودرو آسیب جدی ببیند صافکاری با رنگ برای برطرف کردن آن آسیب به کار می رود. اگر که به دنبال یک مرکز صافکاری بدون رنگ بسیار معتبر می گردید، به شما توصیه می شود که سری هم به سایت کارن فیکس بزنید.

قیمت صافکاری و نقاشی ماشین

همان گونه که گفته شد یکی از انواع صافکاری ماشین که با پرداخت قیمت صافکاری ماشین در تهران می توانید از آن بهره مند شوید،‌ صافکاری با رنگ یا صافکاری و نقاشی است که با پرداخت قیمت صافکاری و نقاشی صورت می گیرد. اگر ناحیه آسیب‌ دیده خودرو بدون تعویض قابلیت ترمیم داشته باشد، اما به دلیل شدت ضربه، مقداری از رنگ کارخانه ‌ای آن ریخته یا در حین صافکاری دچار ریزش شود، پس از تعمیر و صاف‌شدن کامل، لازم است متخصص رنگ ‌آمیزی بدنه رنگ آن قسمت را به طور کامل بسوزاند و بعد از زیرسازی و اصطلاحا بتونه‌ کاری، رنگ جدید روی این نواحی بپاشد تا ظاهری یكدست و شکیل هم‌چون روز اول برای آن پدید آورده شود.

قیمت صافکاری ماشین

قیمت صافکاری ماشین

به این حالات از صافکاری که نیازمند رنگ‌آمیزی مجدد ناحیه ضربه ‌دیده هستند، اصطلاحا صافکاری با رنگ يا صافکاری و نقاشی گفته می ‌شود. صافکاری با رنگ، به ‌خودی‌ خود ضرری برای بدنه ندارد، اما در مباحث فروش خودرو و افت قیمت، بسیار تاثیرگذار است و یکی از مهمترین فاکتورهای خرید و فروش اتومبیل ‌های دست‌ دوم به شمار می ‌رود، به نحوی که گاهی اوقات، درصد زیادی از قیمت نهایی خودرو را کاهش خواهد داد. به همین خاطر توصیه می شود که در زمان پرداخت قیمت صافکاری ماشین، اقدام به پرداخت قیمت صافکاری pdr در یک مرکز معتبری مثل کارن فیکس کنید، و این روش را برای ترمیم خودروی خود انتخاب نمایید.

کسب اطلاعات بیشتر: صافکاری pdr در شمال تهران

قیمت صافکاری pdr

اما یکی دیگر روش های صافکاری که پیش از آشنایی با قیمت صافکاری ماشین در تهران یا قيمت صافکاری pdr باید با آن آشنا باشید، شیوه صافکاری بدون رنگ یا همان صافکاری pdr است. در صافکاری pdr، هدف صافکار صاف کردن سطح فرو رفته یا برآمده در بدنه خودرو است. این کار با استفاده از چکش کاری و استفاده از دستگاه پمپ باد یا همان دستگاه مکش انجام می ‌شود. انجام این عملیات ‌ها موج‌ هایی را در رنگ بدنه به وجود می‌ آورد که یک صافکار حرفه ای قادر است این موج‌ها را از بین ببرد. اما برای اطلاع از قیمت صافکاری ماشین در تهران و به خصوص قیمت صافکاری pdr با دستگاه شما می توانید به سایت مجموعه خودرویی کارن فیکس مراجعه نمایید.

قیمت صافکاری ماشین در تهران

امید است مطالب بیان شده در مقاله قیمت صافکاری ماشین مثل قیمت صافکاری و نقاشی، قیمت صافکاری ماشین، قیمت صافکاری  pdr، قیمت صافکاری ماشین در تهران و… برای شما کاربردی واقع شده باشند. همان ‌طور که اشاره شد، صافکاری با رنگ تاثیر زیادی در افت قیمت یک خودرو خواهد داشت. بنابراین، به شما توصيه مي شود تا جایی که می توانید به جای استفاده از شیوه صافکاری با رنگ، از روش صافکاری بدون رنگ یا همان صافکاری pdr استفاده نمایید. برای اطلاع از قیمت صافکاری ماشین، همان صافکاری بدون رنگ یا صافکاری pdr هم می توانید به سایت مجموعه خودرویی کارن فیکس که یکی از بهترین مجموعه های خودرویی فعال در تهران می باشد، مراجعه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *