مقالات

صافکاری و نقاشی هیوندا

صافکاری و نقاشی هیوندا

در صورتی که صاحب یکی از خودرو های هیوندا هستید، بهتر است که با صافکاری و نقاشی هیوندا هم آشنا باشید. امروزه یکی از مهم ترین گروه های مشاغل در هر کشوری، مشاغل مرتبط با خودرو، و تعمیر و نگهداری آن هستند. خود این گروه هم دسته های مختلفی از مشاغل را در بر می گیرد که به دو دسته مراقبتی و تعمیراتی تقسیم می شوند، که بنا بر اسمشان مشخص است هر کدام برای انجام چه کاری بر روی خودرو مورد استفاده قرار می گیرند.  یکی از این مشاغلی هم که می تواند هم جز دسته تعمیراتی و هم جز دسته مراقبتی محسوب شود، صافکاری و نقاشی است. برای این که بیشتر در مورد صافکاری و نقاشی و به ویژه صافکاری و نقاشی خودرو های شرکت کره ای کیا بدانید، در ادامه بحث صافکاری و نقاشی هیوندا هم همراه کارن فیکس بمانید تا مطالبی مثل صافکاری pdr هیوندا، صافکاری و نقاشی هیوندا در تهران، بهترین صافکاری هیوندا در تهران و… برای شما عنوان شوند.

صافکاری و نقاشی هیوندا در تهران

اما قبل از این که ببینیم بهترین صافکاری هیوندا در تهران کجاست، به سراغ بحث اصلی یعنی صافکاری و نقاشی هیوندا در تهران می رویم و صحبت درباره آن را با صحبت درباره شرکت هیوندای آغاز می کنیم. هیوندای موتور یک شرکت خودروسازی کره‌ای است، که در سال ۱۹۶۷ توسط چانگ جو یانگ (بنیانگذار گروه شرکت‌های هیوندای) تأسیس شد. هیوندای موتور به همراه کیا موتورز، از زیرمجموعه‌های گروه هیوندای موتور به‌شمار می‌روند، که اکنون این گروه پس از شرکت‌های تویوتا و گروه فولکس‌واگن و یک جایگاه بالاتر از شرکت جنرال موتور به‌عنوان سومین خودروساز بزرگ جهان شناخته می‌شود.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد. شرکت هیوندای موتور (بدون کیا) در سال ۲۰۰۸ در رتبه هشتم از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان قرار داشت. این شرکت در سال ۲۰۱۲ بیش از ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو در کشورهای مختلف به ‌فروش رساند.

کسب اطلاعات بیشتر: بهترین مرکز صافکاری بنز در تهران

صافکاری و نقاشی هیوندا

صافکاری و نقاشی هیوندا

در سال های اخیر ماشین های تولیدی برند هیوندای در ایران فروش بیشتری داشته اند و با توجه به قیمت مناسب تر نسبت به سایر خودرو ها در بازار و کارایی قابل قبولی که دارند مورد استقبال جوانان قرار گرفته اند. در سال های اخیر نوسانات بازار ارز و مشکلاتی که در بازار خودرو ایران به وجود آمده است سبب شده است تا افراد نسبت به خرید خودرو های دست دوم خارجی و یا تعمیر و صافکاری و نقاشی هیوندا تمایل بیشتری پیدا کنند.

به همین خاطر لازم است که برای محصولات شرکت هیوندای نیز خدمات و سرویس های لازم و با کیفیت بالا را ارائه کنیم. از جمله خدماتی که برای ماشین های هیوندای لازم است صافکاری و نقاشی آن در صورت تصادف یا وارد شدن آسیب به بدنه میباشد. به دلیل پیشرفته بودن فناوری و تکنولوژی ساخت محصولات هیوندای، در هر جایی پذیرای این ماشین های کره ای نیستند، و صافکار با تجربه و حرفه ای و بروز فقط میتواند صافکاری و نقاشی هیوندا را انجام دهد.

این نکته را هم باید بدانید که اگر صافکار مشغول در بهترین صافکاری هیوندا در تهران بتواند با استفاده از صافکاری pdr هیوندا، بدون رنگ خودرو هیوندای را در بیاورد که هم قیمت خودرو کمتر افت میکند و هم هزینه کمتری دارد. پس نتیجه میگیریم که صافکاری و نقاشی هیوندای در تهران کار بسیار تخصصی و البته مهمی است. اگر کسی در هر کجا تصادف کند، فورا بدنبال شماره تماس یک صافکار مطمئن و مقرون به صرفه میگردد. زیرا که هم قیمت محصولات هیوندای بالا است و بسیار ظاهر اتومبیل اهمیت دارد. به همین خاطر به شما توصیه می شود در صورتی که خدای ناکرده بدنه خودروی هیوندایتان دچار آسیب شده است، و به دنبال صافکاری و نقاشی هیوندا در بهترین صافکاری هیوندا در تهران می گردید، حتما سری هم به سایت کارن فیکس بزنید.

کسب اطلاعات بیشنر: قیمت صافکاری ماشین چقدر است؟

صافکاری pdr هیوندا

اما بهترین روشی که شما می توانید از آن برای صافکاری و نقاشی هیوندا استفاده کنید، صافکاری pdr هیوندا است. صافکاری بدون رنگ يا همان صافکاری pdr هیوندا روشی است که در آن با دقت عمل بالای اپراتور از ریزش رنگ بدنه اتومبیل جلوگیری به عمل می آید. تا زمانی که سطح رنگ دست نخورده باشد، می توان با استفاده از صافکاری بدون رنگ، و با مراجعه به بهترین مرکز صافکاری تهران یعنی سایت کارن فیکس، طیف گسترده ای از آسیب خودرو را تعمیر کرد. از این روش می توان بر روی هر دو صفحه آلومینیومی و فولادی استفاده کرد. صافکاری pdr که توسط بهترین صافکاری هیوندا در تهران انجام می گیرد مراحلی دارد که آن ها را در زیر مشاهده می کنیم.

در صافکاری و نقاشی هیوندا ابتدا تکنسین‌ها آسیب خودرو را ارزیابی می‌کنند. فرورفتگی کجاست؟ فرورفتگی چقدر است؟ چگونه به فرورفتگی برسیم؟.

پس از ارزیابی آسیب و تعیین اینکه آیا می‌توان آن را به‌طور مؤثر از طریق PDR از بین برد؟.

پس‌ از این مرحله، مراحل رفع فر روفتگی شروع می‌شوند.

صافکاری و نقاشی هیوندا

صافکاری و نقاشی هیوندا

در بیشتر موارد، صافکاری PDR هیوندا نیاز به یک تکنسین برای دسترسی به قسمت پشتی فرورفتگی دارد، که به معنای برداشتن دقیق پانل های بدنه، چراغ‌های عقب، یا در برخی موارد، پانل های داخلی است.

برای انجام  PDR در مرکز صافکاری و نقاشی هیوندا به یک مسیر به ابزارهای خاص این نوع صافکاری نیاز دارید. هنگامی‌که تکنسین به فرورفتگی دسترسی پیدا کرد، باید فر روفتگی از نزدیک و دوباره بررسی شود.

در مراکز تخصصی مثل بهترین صافکاری هیوندا در تهران و مجموعه خودرویی کارن فیکس از تخته نور برای بررسی بهتر میزان آسیب استفاده می‌شود. تخته فرورفتگی روی پانل را برجسته می‌کند و به متخصص می‌گوید ابزارها را دقیقاً در پشت فرورفتگی قرار دهد تا بدنه خودرو به حالت اولیه خود بازگردد.

در آخرین مرحله از صافکاری و نقاشی هیوندا در تهران هم، فشار موردنیاز وارد می‌شود تا فرورفتگی برطرف شود. سپس از ابزارهای ویژه‌ای استفاده می‌شود تا با دقت قسمت بیرونی به موقعیت اصلی خود بازگردانده شود.

بهترین صافکاری هیوندا در تهران

امید است مباحثی که در طول بحث صافکاری و نقاشی هیوندا بیان شدند مثل صافکاری pdr هیوندا، صافکاری و نقاشی هیوندا در تهران، بهترین صافکاری هیوندا در تهران و… برای شما مفید و کاربردی واقع شده باشند. زمانی که خودرو آسیب دیده و به صافکاری احتیاج پیدا می‌کند، مهارت صافکار از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا بدنه خودرو اولین چیزی است که توجه شما را به خود جلب می‌کند. در هنگام صافکاری، تا حد امکان سعی کنید بدون رنگ، نواقص را برطرف کنید زیرا در قیمت خودرو تاثیر بسزایی دارد. در نهایت اما به شمایی که به دنبال بهترین صافکاری هیوندا در تهران هستید توصیه می شود که برای انجام صافکاری و نقاشی هیوندا و یا صافکاری خودروهای خارجی در تهران به بهترین شکل ممکن، به سایت مجموعه خودرویی کارن فیکس که یک مجموعه خودرویی بسیار حرفه ای در تهران هم می باشد، مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *