مقالات

صافکاری خودروهای خارجی در تهران

صافکاری خودروهای خارجی در تهران

اگر که صاحب یکی از خودرهایی خارجی هستید، احتمالا صافکاری خودروهای خارجی در تهران یکی از دغدغه های شما می باشد. فعالیت های تعمیراتی و مراقبتی مختلفی برای خودرو ها وجود دارند که هر کدام از آن ها برای ترمیم یا تعمیر قسمتی خاص از خودرو، و یا تقویت و بهتر کردن بخشی از خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از این فعالیت های ترمیمی و تعمیراتی اما که سالیان سال است از خدمات مورد نیاز خودرویی، و بسیار پر درخواست می باشد، صافکاری می باشد. صافکاری به شکل ها و شیوه های مختلفی مثل صافکاری بی رنگ و صافکاری با رنگ انجام می گیرد. برای این که بیشتر در مورد صافکاری و به ویژه صافکاری خودروهای خارجی در تهران اطلاعات کسب نمایید، در ادامه بحث هم همراه کارن فیکس باشید تا بیشتر در مورد موضوعاتی مثل مرکز صافکاری خودروهای خارجی در تهران، بهترین صافکاری خودروهای خارجی در تهران و… اطلاعات کسب نمایید.

بهترین صافکاری خودروهای خارجی در تهران

ما انسان ها همواره در زمانی که به دنبال انجام کاری هستیم، علاقه داریم که آن کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. در مورد صافکاری خودرو های خارجی هم همین قصه وجود دارد و این طبیعی است که در زمانی که تصمیم می گیرید خودروی خارجی تان را صافکاری کنید، به دنبال بهترین صافکاری خودروهای خارجی در تهران باشید.

 بازار کشورمان ایران با توجه به این که چند سالی است واردات خودرو ممنوع شده است، خودرو های خارجی مدل 2018 به بعد وارد بازار نشده اند که همین موضوع هم مزید بر علت وضعیت اقصتادی کشور شده و باعث بالاتر رفتن قیمت خودرو های خارجی بیش از پیش شده است. از خودرو های خارجی موجود در بازار کشورمان می توان به مدل های مختلفی از برند های، کیای کره ای، تویوتای ژاپنی، بنز آلمانی، رنج روور انگلیسی، هیوندای کره ای، پورشه آلمانی، مازراتی ایتالیایی، بی ام دبلیو آلمانی و… اشاره کرد. در صورتی که صاحب هر مدل خودرو از برند های ذکر شده یا سایر خودرو های خارجی بازار هستید، پیشنهاد می شود حتما انجام صافکاری در مرکز صافکاری خودروهای خارجی در تهران را در نظر بگیرید.

کسب اطلاعات بیشتر: قیمت صافکاری ماشین

صافکاری خودروهای خارجی در تهران

صافکاری خودروهای خارجی در تهران

اما این را باید بدانید که صافکاری خودروهای خارجی در تهران یکی از مهمترین دغدغه های صاحبان این نوع خودرو می باشد. نوع بدنه خودرو های خارجی و تعداد لایه های آنها متفاوت از خودروهای داخلی است. سیاست جدید صنایع خودرو سازی برای ساخت اتومبیل های سبک تر باعث گردیده که از آلیاژ سبک آلومینیوم در بدنه خودرو بیشتر استفاده شود. این نوع بدنه برای صافکاری نیازمند دستگاه ها و ابزار صافکاری دقیق تری هستند. بهترین دستگاه های صافکاری برای انجام صافکاری خودروهای خارجی در تهران بیشتر توسط کشورهای اروپایی و آمریکایی ساخته می شود که بعضا از قیمت بالایی برخودارند.

از آنجایی که بسیاری از صافکاری های ایرانی همچنان از خدمات صافکاری سنتی استفاده می کنند بهتر است صاحبان خودروهای لوکس خارجی پیش از سپردن اتومبیل خود برای صافکاری درباره صافکاری مورد نظر به خوبی تحقیق نمایید و از روش های صافکاری و دستگاه های آنها، و وجود شیوه صافکاری بدون رنگ یا همان صافکاری پی دی آر در آن مرکز صافکاری خودروهای خارجی در تهران مطمئن شوید. برای این که بیشتر با صافکاری و سبک و شیوه انجام آن آشنا شوید، در قسمت پایینی یکسری از نکات که در زمان سپردن خودرویتان به یک مرکز صافکاری باید به آن ها توجه کنید، آورده شده اند. برای انجام صافکاری خودروهای خارجی در تهران، می توانید به سایت و مجموعه خودرویی معتبر کارن فیکس مراجعه نمایید.

1- صافکار باید تمام مراحل صافکاری خودروهای خارجی در تهران را با جزئیات و قیمت، پیش از شروع کار اعلام کند.

2-  باید پیش از شروع کار، تمام قطعات اضافی روی بدنه (دستگیره در) از آن جدا شود تا بخش مورد نظر جهت صافکاری ماشین به راحتی در دسترس شخص باشد.

3- شخص فرایند تعمیر را با دقت، صبر و حوصله کافی انجام دهد و تحت فشار، اقدام به صافکاری خودرو نکند. در صورت امکان برای صاف‌کردن هر بخشی، چکش خود را از داخل بدنه به سمت بیرون بزند و دقت کافی در شدت ضربه‌هایی که وارد می‌کند، داشته باشد.

4-  گرما و حرارت به بخش آسیب‌دیده کمک می‌کند که راحت‌تر تغییر شکل دهد. صافکار باید در میزان گرمایی که به بدنه ماشین می‌دهد؛ وسواس به خرج داده تا گرمای زیاد، موجب آسیب‌های جدیدتری نشود.

5- سطح بدنه خودرو حین صافکاری باید مرتبا تحت تاثیر نور خورشید قرار گیرد؛ زیرا این نور توسط بدنه، جذب می‌شود و کمک بسیار خوبی برای تعمیرکار است.

6- تا جایی که شرایط اجازه می‌دهد، نباید در زمان انجام صافکاری در مرکز صافکاری خودروهای خارجی در تهران، قطعه‌ای از بدنه تعویض شود؛ زیرا هیچ محصولی در بازار به اندازه قطعات موجود در کارخانه کیفیت ندارند. همچنین تعویض هر بخشی از بدنه خودرو، هزینه بسیاری را هم برای شما خواهد داشت.

7- به قرینه‌سازی قطعات جفت (مثل درها) بسیار توجه شود تا پس از چکش‌زدن، دقیقا هم‌تراز هم باشند. اگر پس از صافکاری، نیاز به رنگ بود؛ باید از بتونه نازک استفاده شود. بتونه ضخیم به مرور زمان دچار ترک‌خوردگی می‌شود.

کسب اطلاعات بیشتر: بهترین صافکاری pdr در تهران

صافکاری خودروهای خارجی در تهران

صافکاری خودروهای خارجی در تهران

8- صافکار در صورت امکان، تضمین کند که مراحل کار، بدون رنگ انجام می‌شود. دقیقا از کد رنگ بدنه که توسط خودروسازی مشخص شده، استفاده شود. البته کیفیت هم در این میان اهمیت دارد؛ زیرا رنگ کیفیت پایین به مرور زمان و در اثر تابش نور خورشید، خاصیت اولیه خود را از دست می‌دهد.

9-  بین بخش‌ نقاشی شده و نشده، نباید هیچ مرزی (حتی جزئی) وجود داشته باشد.

10- پس از اتمام کار، تمام قطعات خودرو باید به درستی بسته شوند و هیچ پیچی، جا نماند.

11-  پس از صافکاری کمی با ماشین رانندگی کنید؛ اتومبیل نباید دچار هیچ‌گونه لرزشی شده یا صدایی از آن شنیده شود.

12- یک صافکار ماهر که که بهترین صافکاری خودروهای خارجی در تهران را انجام می دهد باید در نگهداری تجهیزات خود، مراقبت‌های لازم را انجام داده و نظافت را مخصوصا در مواقع نقاشی رعایت کند. زیرا کوچک‌ترین آلودگی موجود در رنگ باعث خراب شدن نقاشی خودرو می‌شود.

مرکز صافکاری خودروهای خارجی در تهران

امید است مباحثی که در طول بحث صافکاری خودروهای خارجی در تهران بیان شدند برای شما مفید و کاربردی واثع شده باشند. زمانی که خودرو آسیب دیده و به صافکاری احتیاج پیدا می‌کند، مهارت صافکار از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا بدنه خودرو اولین چیزی است که توجه شما را به خود جلب می‌کند. در هنگام صافکاری، تا حد امکان سعی کنید بدون رنگ، نواقص را برطرف کنید زیرا در قیمت خودرو تاثیر بسزایی دارد. اگر تصادف مربط به جلوی ماشین است، حتما به مکانیک مراجعه کنید تا از سلامت‌ موتور، سیستم احتراق، شمع‌، رادیاتور و… نیز اطمینان حاصل نمایید. در نهایت اما به شمایی که به دنبال بهترین صافکاری خودروهای خارجی در تهران هستید توصیه می شود که برای انجام صافکاری بدون رنگ و یا همان صافکاری پی دی آر بر روی خودرویتان به بهترین شکل ممکن، به سایت مجموعه خودرویی کارن فیکس که یک مرکز صافکاری خودرو های خارجی در تهران هم می باشد، مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *