مقالات

بهترین صافکاری pdr تهران

بهترین صافکاری pdr تهران

آیا بهترین صافکاری pdr تهران را می شناشید؟. آیا می دانید بهترین مرکز صافکاری در تهران کجاست؟. همه ما دارندگان خودرو های مختلف همیشه به دنبال این هستیم که بدنه خودرویمان سالم و عاری از هر گونه مشکل و آسیب باشد، از همین رو در زمانی هم که بدنه خودرویمان دچار آسیب می شود، به دنبال این هستیم که هر چه سریع تر آسیب را از بین برده و بدنه را به حالت روز اولش بازگردانیم. اگر که شما هم به دنبال بهترین صافکاری در تهران، صافکاری بدون رنگ، صافکاری سنتی یا بهترین مرکز صافکاری در تهران می گردید، در ادامه بحث بهترین صافکاری pdr تهران هم همراه کارن فیکس بمانید.

بهترین صافکاری pdr تهران

 به بخش اصلی مقاله بعنی بهترین صافکاری pdr تهران رسیدیم. در هنگام رانندگی همیشه باید سعی کنیم که قوانین و مقررات را رعایت کنیم و با درست رانندگی کردن از بروز حادثه جلوگیری کنیم. اگر تصادفی بین خودروها رخ بدهد، حداقل خسارت به بدنه آن ها وارد میشود که در این صورت نیاز به بهترین صافکاری pdr تهران پیدا میکنیم.

اما حقیقت این است که هر چقدر هم که شما با دقت و اصولی رانندگی کنید و قوانین را رعایت کنید، متاسفانه کسانی پیدا می شوند که با سهل انگاری و بی توجهی باعث بروز تصادف و آسیب دیدگی ماشین می شوند. در این صورت ماشین شما نیاز به تعمیر و ترمیم پیدا میکند. اگر ضربه به قدری شدید باشد که قطعات شکسته شده باشند، نیاز به تعویض آن خواهید داشت.

بهترین صافکاری pdr تهران

بهترین صافکاری pdr تهران

ولی اگر ضربه آنقدر شدید نباشد که به اجزای فنی ایراد وارد نشده باشد، برای تعمیر و درست کردن اتومبیل، ما دست به دامان بهترین صافکاری pdr تهران، مثل مجموعه خودرویی کارن فیکس خواهیم شد. در هنگام تصادف ممکن است به قطعاتی مانند سپرها، ستونها، سر شاسی ها، سینی ها، سقف، درها، گلگیرهای جلو و عقب، در صندوق، کاپوت و … صدمه وارد شود که البته تعمیر، ترمیم هر کدام از بخش‌ها، به روش‌های خاص و مهارت و تجربه و حتی هنر در صافکاری و نقاشی نیاز دارد.

کسب اطلاعات بیشتر: صافکاری pdr با دستگاه

اما در بحث بهترین صافکاری pdr تهران، و در مورد تعریف خود صافکاری هم باید گفت که صافکاری به فعالیت هایی گفته می شود که یک صافکار برای درست کردن فرورفتگی، خط و خش هایی که در بدنه خودرو ایجاد می شود صورت می گیرد.خودرو ممکن است به دلایل مختلف که یکی از آنها تصادف است دچار آسیب شود همانطوری که گفتیم بدنه خودرو از فلز است که با حرارت دادن آن در دمای بالا به شکل خودرو در آمده است.

بدنه خودرو طوری ساخته شده است که هرکسی قادر به تعمیر کردن آن نخواهد بود و برای تعمیر آن به یک صافکار ماهر نیاز داریم. صافكاري در بهترین صافکاری pdr تهران یعنی مجموعه خودرویی کارن فیکس به شکل های مختلفی صورت می گیرد که دو نوع اصلی آن یعنی صافکاری بدون رنگ و صافکاری سنتی را در زیر می بینیم.

بهترین صافکاری پی در ار تهران

در روش صافکاری سنتی که عموما از آن در بهترین صافکاری pdr تهران استفاده نمی شود، برعکس روش صافکاری بدون رنگ یا صافکاری  PDRکه در بهترین صافکاری در تهران متداول تر است، از ابزارهایی استفاده میشود که بسته به نوع آسیب وارد شده به بدنه خودرو شما احتمال زیادی به وجود می آورند که به صافکاری و نقاشی با هم نیاز داشته باشید یعنی احتمال دارد پس از صافکاری خودرو شما به رنگ شدن نیاز داشته باشد. ابزارهایی که در این روش استفاده میشوند،ابزارهای فلزی وسنگینی هستند که از آنها برای ضربه زدن به بدنه خودرو شما در جهت رفع آسیب بدنه استفاده میشود.

کسب اطلاعات بیشتر: صافکاری pdr شرق تهران

صافکاری pdr 

اما به جز صافکاری سنتی، در بحث بهترین صافکاری pdr تهران و در مورد صافکاری بدون رنگ باید گفت که تعمیر تورفتگی بدنه خودرو يا همان صافكاري بدون رنگ  ( (Paintless Dent Repairکه به PDR هم معروف است، یک فرایند نسبتا جدید برای ترمیم و از بین بردن گودی های جزئی، قری های کوچک و آسیب های ناشی از برخورد تگرگ به بدنه اتومبیل است.

صافکاری بدون رنگ يا همان صافکاری pdr روشی است که در آن با دقت عمل بالای اپراتور از ریزش رنگ بدنه اتومبیل جلوگیری به عمل می آید. تا زمانی که سطح رنگ دست نخورده باشد، می توان با استفاده از صافکاری بدون رنگ، و با مراجعه به بهترین مرکز صافکاری تهران یعنی سایت کارن فیکس، طیف گسترده ای از آسیب خودرو را تعمیر کرد. از این روش می توان بر روی هر دو صفحه آلومینیومی و فولادی استفاده کرد.

بهترین صافکاری pdr تهران

بهترین صافکاری pdr تهران

متداول ترین کاربرد عملی برای صافکاری بدون رنگ در بهترین صافکاری pdr تهران، ترمیم صدمات ناشی از تگرگ، حفره روی در ها و گلگیر، چین و چروک های جزئی، تورفتگی های بزرگ و آسیب به بدنه است. همچنین با به حداقل رساندن استفاده از بتونه بدنه، می توان از این روش آماده سازی، قسمت آسیب دیده را برای بتونه کاری مهیا کرد. از جمله عوامل محدود کننده برای صافکاری بدون رنگ موفقیت آمیز، انعطاف پذیری رنگ و میزان کشش و ضخامت فلز آسیب دیده، انحنا یا صاف بودن محل آسیب و شدت ضربه وارد شده هستند.

البته در اکثر موارد انجام PDR موفقیت آمیز بوده است. به طور کلی هر چه مقدار تورفتگی کم عمق باشد، احتمال ترمیم بدون رنگ تمیزی تری وجود دارد. به این موضوع توجه داشته باشید صافکاری بدون رنگ در بهترین مرکز صافکاری تهران برای شکاف ها و چین های بسیار تیز گزینه مناسبی نیست.

کسب اطلاعات بیشتر: صافکاری pdr شمال تهران

بهترین مرکز صافکاری pdr در تهران

پاسخ به این سوال که صافکاری سنتی بهتر است یا صافکاری بدون رنگ تا حد بسیار زیادی بسته به خود شما دارد، در حالت نرمال و با سبک سنگین کردن مزایا و معایب هر روش میتوان گفت که انتخاب روش صافکاری بدون رنگ یا همان صافکاری PDR بر روش صافکاری سنتی ارجحیت دارد اما در نهایت باز خود شما باید ببینید که هدفتان از مراجعه به بهترین صافکاری pdr تهران چیست؟

اگر حاضرید مقداری هزینه صافکاری pdr بیشتری بپردازید تا که قسمت آسیب دیده خودروی شما بدون رنگ ترمیم شود و آثاری از آن در خودروتان باقی نماند، پاسخ به شما این است که شما باید با مراجعه به بهترین مرکز صافکاری تهران از روش صافکاری بدون رنگ یا همان صافکاری PDR استفاده کنید، اما در صورتی که شما برایتان آسیب به رنگ خودرو مهم نیست یا میخواهید هزینه ای کمتر بپردازید و یا با این که خودرو شما همواره مقدار هر چند کوچکی از ضربات بر بدنه خود داشته باشد مشکلی ندارید، روش صافکاری سنتی برای شما انتخاب بهتری است.

در نهایت هم باید گفت که در صورتی که به دنبال بهترین مرکز صافکاری تهران هستید یا به دنبال بهترین صافکاری pdr تهران هستید، به شما توصیه می شود که حتما به سایت کارن فیکس مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *