مقالات

هزینه صافکاری pdr

هزینه صافکاری pdr در تهران

آیا می دانید هزینه صافکاری pdr چقدر است؟ آیا با صافکاری بدون رنگ آشنایی دارید؟، آیا جایی برای صافکاری pdr در تهران می شناسید. تصادفات و صدمات رانندگی مسائلی اجتناب ناپذیر هستند، به خصوص در شهر هایی مثل تهران که همیشه ترافیک است و تعداد خودرو ها و رانندگان بی دقت زیاد. از همین رو برای شما لازم است که با یک مرکز صافکاری خوب و ترجیحا یک مرکز صافکاری بدون رنگ خوب، یا همان صافکاری pdr در تهران خوب آشنایی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مسائل و مباحثی مثل این که هزینه صافکاری pdr چقدر است؟ صافکاری بدون رنگ چیست و چگونه انجام می شود، صافکاری pdr در تهران، و مراحل و شیوه انجام آن و…، در ادامه بحث هزینه صافکاری pdr هم همراه سایت و مجموعه خودرویی کارن فیکس بمانید.

هزینه صافکاری pdr

ىر اولين قدم از بحث هزینه صافکاری pdr بیاید تا کمی در مورد خود شیوه صافکاری بدون رنگ صحبت کنیم. متداول ترین کاربرد عملی برای صافکاری بدون رنگ، ترمیم صدمات ناشی از تگرگ، حفره روی در ها و گلگیر، چین و چروک های جزئی، تورفتگی های بزرگ و آسیب به بدنه است. همچنین با به حداقل رساندن استفاده از بتونه بدنه، می توان از این روش آماده سازی، قسمت آسیب دیده را برای بتونه کاری مهیا کرد.

از جمله عوامل محدود کننده برای صافکاری بدون رنگ موفقیت آمیز، انعطاف پذیری رنگ و میزان کشش و ضخامت فلز آسیب دیده، انحنا یا صاف بودن محل آسیب و شدت ضربه وارد شده هستند. البته در اکثر موارد انجام صافکاری بدون رنگ موفقیت آمیز بوده است. به طور کلی هر چه مقدار تورفتگی کم عمق باشد، احتمال ترمیم بدون رنگ تمیزی تری وجود دارد. به این موضوع توجه داشته باشید كه پرداخت هزینه صافکاری pdr و انجام صافکاری بدون رنگ برای شکاف ها و چین های بسیار تیز گزینه مناسبی نیست.

کسب اطلاعات بیشتر: صافکاری pdr شمال تهران

هزینه صافکاری pdr در تهران

هزینه صافکاری pdr در تهران

اما حال كه با تعريف صافكاري بدون رنگ آشنا شدیم، بیاید تا پیش از این که ببینیم هزینه صافکاری pdr چقدر است، کمی هم با  صافکاری pdr در تهران یا صافکاري پی دی آر که کلمه اصلی انگلیسی آن PDR  و مخفف اصطلاح Paintless Dent Removal، که به معنای لغوی رفع تورفتگی ها بدون نیاز به رنگ می باشد، آشنا شویم. صافکاری پی دی آر همانطور که گفتیم شاخه ای از صافکاری می باشد که در آن به جای استفاده از ابزارآلات و روش های سخت و خشن، فرد صافکار از ابزارآلات و روش های ملایم و نرم تری برای ترمیم بدنه آسیب دیده خودرویتان استفاده می کند، که از ابزارآلات آن میتوان به میله های پی دی آر، دستگاه هات باکس، دستگاه بادگیری، سشوارهای صنعتی، دستگاه چسبی و… اشاره کرد.

روش اصلی کار در پی دی آر به این شکل می باشد که صافکار پس از این که با استفاده از دستگاه چسبی و کشیدن قسمت آسیب دیده کمی آن را صاف تر کرد، به سراغ میله های پی دی آر می رود و با ماساژ دهی و وارد کردن فشار بسیار کم به فلز از زیر قسمت آسیب دیده قسمت تو رفته را بالا می آورد و با ضربه زنی از بالا با استفاده از قلم های مخصوص و تکه ای چوب، آن را به حالت اولیه اش بر میگرداند. شما می توانید برای انجام صافکاری پی دی آر بر روی خودروی خود با پرداخت هزینه صافکاری pdr در تهران، به مرکز خودرویی کارن فیکس مراجعه نمایید.

هزینه صافکاری pdr در تهران

اما شمایی که به دنبال پرداختن هزینه صافکاری pdr در تهران هستید، بهتر است که با این شیوه ترمیم خودرو بیشتر آشنایی پیدا کنید. با پرداخت هزینه صافکاری pdr شما می توانيد انواع فرورفتگی ها و آسیب های خودرو را از بین ببريد. اگر آسیبی به رنگ وارد نشود، فرورفتگی، بالا آمدگی و در کل آسیب، احتمالاً با استفاده از صافكاری pdr در تهران قابل تعمیر است. پرداختن هزینه صافکاری pdr در تهران یک راه حل عالی برای ترمیم آسیب های وارد شده به خودرو، و بازگرداندن آن به حالت اولیه اش است.

يك نكته اي که در مورد صافکاری بدون رنگ باید بدانید این است که تعمیرات بدنه با استفاده از این روش می تواند با سرعت بالایی انجام بگیرد. در بسیاری از موارد، می توان كار صافكاري را در همان روز تکمیل کرد. با این حال، زماني كه صافکار نیاز دارد، می تواند بر اساس شدت آسیب مانند اندازه، موقعیت روی وسیله نقلیه، و مقدار فرورفتگی، فرورفتگی، یا آسیب متفاوت باشد. براي نمونه برای ترمیم آسیب ناشی از تگرگ ممکن است صافکار چند روزي زمان نیاز داشته باشد. مراحلی که صافکار برای ترمیم بدنه خودروی شما طی می کند عبارت اند از موارد زیر.

  • بازرسی خودروها و قطعاتی که نیاز به رنگ دارند.
  • شروع به ترمیم و انجام فعالیت های صافکاری پی دی آر بر روی خودرو.
  • اتمام کار صافکاری پی دی آر و صاف شدن خودرو.
  • رنگ شدن قسمت های رنگ لازم و یا انجام لیسه گیری.
  • اتمام کار و برگشتن ظاهر خودرو به شکل اولیه اش.
هزینه صافکاری pdr در تهران

هزینه صافکاری pdr در تهران

قیمت صافکاری pdr

این که بخواهیم نرخ و قیمتی را مشخص کنیم و بگوییم که هزینه صافکاری pdr در تهران یا همان صافکاری بدون رنگ این مقدار می باشد، امری نادرست و حتی غیرممکن است. زیرا تعین قیمت صافکاری پی دی آر به عوامل متعددی وابستگی دارد. مشخص شدن قیمت پی دی آر در وهله اول به این بستگی دارد که حجم خوردگی خودروی شما چقدر می باشد و به طبع هر چه این خوردگی بیشتر باشد، هزینه صافکاری pdr هم بیشتر خواهد بود،

عامل دیگری که وجود دارد این است که شما در کدام شهر زندگی می کنید، زیرا در شهر های مختلف و با توجه به سطح مالی مردم هر شهر، قیمت کار متفاوت است، عامل آخری که بیان می شود هم این است که هر فرد صافکار با توجه به میزان مهارت و توانایی ای که در انجام کار پی دی آر دارد، برای کار خود نرخ تعیین می کند و همه صافکار ها هم یک قیمت را برای کار خود مشخص نمی کنند.

امید است که مقاله هزینه صافکاری pdr در تهران، مقدار هر چند ناچیزی به اطلاعات عمومی شما افزوده باشد. در صورتی که قصد مطلع شدن از هزینه صافکاری pdr در تهران یا انجام صافکاری پی دی آر برای خودروی خود را دارید، به شما توصیه می گردد که سری به سايت و مجموعه خودرویی كارن فيكس بزنید. مجموعه خودرويي كارن فيكس آماده است تا طیف وسیعی از خدماتی همچون صافکاری PDR در منزل یا در مجموعه خودرویی خودش و… را به شما عزیزان ارائه دهد.

اجرت صافکاری pdr

صافکاری بدون رنگ با استفاده از میله هی پی دی آر یک روش نوین محسوب می شود که با استفاده از میله هایی خاص می توان فرورفتگی هایی را که بر روی بدنه خودرو ایجاد شده است را برطرف کند. در روش پی دی آر از چکش و ضربه برای رفع ایرادات فرورفتگی های بدنه استفاده می شود به همین دلیل این روش برای خودروهایی که بدنه آن ها آسیب سطحی دیده است مورد استفاده قرار می گیرد. در حالت کلی توصیه می شود از این روش در کنار دیگر روش ها برای رفع ایرادات بدنه استفاده شود.

هزینه صافکاری pdr ماشین برای خودروهای مختلف متفاوت است و همچنین می بایست در ابتدا ایراد وارد شده به بدنه خودرو مورد بررسی قرار بگیرد و سپس راجب قیمت صافکاری pdr ماشین نظر داده شود. شما می توانید برای رفع ایراد بدنه خودرو خود و صافکاری و نقاشی به مجموعه کارنفیکس مراجعه کنید. اما در نظر داشته باشید در حالت کلی قیمت صافکاری بدون رنگ کمتر از تعویض قطعه مورد نظر می باشد همچنین از کاهش قیمت خودرو نیز جلوگیری می شود. البته در نظر داشته باشید در صورتی که رنگ بدنه خودرو آسیب دیده باشد نیاز به رنگ کاری می باشد.

هزینه صافکاری pdr ماشین

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که موقع باز کردندرب خودرو به جدل و یا سنگی گیر کرده و دچار آسیب دیدگی شود. برخورد ماشین ها به یکدیگر از کنار هم نیز می تواند با عث خرابی درب خودرو شود که در نتیجه فرورفتگی بدنه خودرو را به همراه دارد. در صورتی که رنگ درب خودرو آسیبی ندیده باشد به راحتی می توان با استفاده از هزینه صافکاری pdr مشکل را حل کرد و خودرو را مانند روز اول تحویل گرفت. برای دریافت هزینه صافکاری pdr ماشین مربوط به درب خودرو می توانید با مجموعه کارنفیکس در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *