مقالات

صافکاری pdr با دستگاه

مرکز صافکاری pdr با دستگاه در تهران

صافکاری pdr با دستگاه یکی از بهترین شیوه های انجام صافکاری پی دی آر است. در دنیای امروز به قدری علم و صنعت پیشرفت کرده اند که هر کاری که در گذشته تنها به یک شکل انجام می شد، امروزه می تواند به اشکال و شکل های گوناگون و بهتری انجام بگیرد. صافکاری هم از این قاعده مستثنی نیست و در امروزه بر عکس گذشته که تنها صافکاری سنتی و صافکاری با رنگ وجود داشت، شیوه های مدرن و موثر تری به وجود آمده اند که بهترین آن ها صافکاری پی دی آر می باشد.

اما خود صافکاری pdr هم به اشکال مختلف و با استفاده از متد های مختلفی انجام می شود که یکی از آن ها صافکاری pdr با دستگاه می باشد. برای این که بیشتر در مورد مسائلی مثل این که صافکاری pdr چیست، صافکاری pdr با دستگاه چگونه انجام می شود، صافکاری pdr با دستگاه در تهران و… بدانید، در ادامه بحث هم همراه کارن فیکس بمانید.

صافکاری pdr با دستگاه چیست

  در پاسخ به این سوال که صافکاری pdr چیست باید گفت که صافکاری pdr با دستگاه یا بدون دستگاه که مخفف عبارتPaintless dent repair  مي باشد،‌ یکی از روش های صافکاری بی رنگ و به معنی تعمیر بدنه خودرو بدون رنگ است و در مواردی که آسیب های بدنه خودرو کم يا زیاد بوده، بدون نیاز به اعمال ضربات شدید، بدنه خودرو ترمیم می شود.

ابزار های مختلفی برای انجام صافکاری pdr با دستگاه یا بدون دستگاه وجود دارند که یکی از مهم ترین آن ها میله pdr است که دارای استحکام فراوانی بوده و از جنس فولاد با آلیاژ های متفاوت هستند. این میله ها ناهمواری های زیرین خودرو را به خوبی برطرف کرده و مانع از موج آن ها می شوند. برای انجام صافکاری پی دی آر به بهترین شکل می توانید به سایت کارن فیکس مراجعه نمایید.

کسب اطلاعات بیشتر: هزینه صافکاری pdr چقدر است؟

مرکز صافکاری pdr با دستگاه

اما نوبتی هم که باشد نوبت آن است که به سراغ بحث اصلی مقاله یعنی صافکاری pdr با دستگاه برویم. دستگاه ها و ابزار های مختلفی هستند که صافکار به کمک آن ها کار صافکاری pdr با دستگاه را بر روی خودرو های مختلف انجام می دهد که یکسری از مهم ترین آن ها را در زیر می بینیم.

مرکز صافکاری pdr با دستگاه در تهران

مرکز صافکاری pdr با دستگاه در تهران

سیستم حذف فرورفتگی الکترومغناطیسی: تمیزترین و سریع ترین راه برای رفع فرورفتگی های تگرگ، فرورفتگی های درب و سایر فرورفتگی های نرم جزئی، استفاده از سیستم حذف فرو رفتگی الکترومغناطیسی می باشد. سیستم حذف فرورفتگی الکترومغناطیسی با یک وسیله کشش فرورفتگی طراحی شده است. این دستگاه سفارشی برای ترمیم فرورفتگی های نرم و كوچک روی بدنه خودرو ایده آل است. در صافکاری pdr با دستگاه در تهران حذف فرورفتگی مغناطیسی، برخلاف ابزارهای PDR سنتی، نیازی به ماساژ دقیق فرورفتگی‌ ها از پشت پنل خودرو، در مناطقی که دسترسی به آن‌ها سخت است، یا مناطقی که پشت سر آنها دشوار است، وجود ندارد.

لامپ های PDR و سیستم های نور قابل تنظیم: هنگامی که شما در حال برداشتن فرورفتگی با روش صافکاری pdr با دستگاه هستید، شرایط نور مطلوب به ویژه در زمان بررسی نهایی ضروری است. لامپ‌هاي پی دی آر، ناحیه آسیب‌ دیده را روشن می‌کنند و به تکنسین‌ هاي مراکز خودرویی مثل کارن فیکس اجازه میدهند به آرامی فرورفتگی‌ها را ماساژ دهند.

دستگاه چسبی: با تکنیک کشیدن چسب، شما اساساً با چسباندن ابزارهای پلاستیکی به ناحیه آسیب ‌دیده با استفاده از چسب‌ های حرارتي، فرورفتگی‌ها را ترمیم می ‌کنید. سپس فرورفتگی با استفاده از ابزارهای تگرگ کش یا اصطلاحا ضربه زن ابزار های پلاستیکی را محکم به جلو کشیده و بدنه صاف می گردد.

کسب اطلاعات بیشتر: صافکاری pdr در شمال تهران

سشوار صنعتی: در صافکاری pdr با دستگاه شسوار های صنعتی از اصلی ترین ابزار کار یک صافکار pdr می باشند. این سشوار های صنعتی با توان های مختلف در بازار موجود می باشد که توانایی گرما دهی موضعی را به صافکار pdr می دهند. گرم کردن برای فرم دهی و صاف کردن قطعات آسیب دیده به شدت نیاز می باشد. زیرا صافکاری  pdrبا دستگاه مانند آهنگری می باشد که با گرم کردن می تواند قسمت آسیب دیده را فرم بدهد و تو رفتگی ها را بر طرف کند.

هاتباکس: هاتباکس یک دستگاه دستی می باشد که با استفاده از گرما و حرارتی که در اطراف قسمت آسیب دیده خودرو ایجاد می کند، باعث می شود که قسمت فرو رفته به حالت عادی خود بازگردد. دستگاه هاتباکس بسته به این که روی چه نوع فلزی مثلا آلومینیوم، استیل یا سایر اسفاده می شود، قابلیت تنظیم درجه حرارت و قدرت و مدت زمان گرما دهی را دارد.

روش کار این دستگاه که در شیوه صافکاری pdr با دستگاه از آن استفاده می شود به این شکل است که پس از تنظیم کردن قدرت و مدت زمان، سری دستگاه را بر روی قسمت آسیب دیده قرار می دهید و پس از مدت زمانی مشخص و با تکرار این کار، قسمت آسیب دیده بدنه به حالت اولیه اش باز می گردد.

مرکز صافکاری pdr با دستگاه در تهران

مرکز صافکاری pdr با دستگاه در تهران

دستگاه بادگیری: زمان هایی است که پس از وقوع تصادف و وارد شدن آسیب به بدنه، ورق قسمتی از فلز بدنه خودرو اصطلاحا کش می آید یا دچار دفرمگی می شود، در این زمان به دلیل این که تحت هیچ شرایطی و با استفاده از هیچ دستگاه و ابزار پی دی آری نمیتوان آن را به حالت اولیه برگرداند، از دستگاه بادگیری در صافکاری pdr با دستگاه در تهران استفاده می شود، تا با گرم و سرد کردن قسمت کش آمده مجددا فلز استحکام خود را بازیابی کند.

کسب اطلاعات بیشتر: صافکاری pdr در شرق تهران

صافکاری pdr با دستگاه در تهران

امید است مطالب بیان شده در طی مقاله صافکاری pdr با دستگاه در تهران برای شما مفید و کاربردی واقع شده باشند. اما در آخر می توان گفت صافکاری pdr یک روش کاملا علمی می باشد که از آن برای بر طرف کردن تو رفتگی ها بدون ریزش رنگ استفاده می شود. این نوع صافکاری در دنیای امروز که قیمت خودرو به شکل عجیبی بالا رفته است بهترین روش محسوب میشود.

با این روش حتی متخصصین خودرو هم نمی توانند متوجه تصادف یا آسیب دیدگی خودرو شما بشوند و شما نگرانی افت قیمت خودروی خود بعد از تصادف یا آسیب را نخواهید داشت. براي انجام صافکاری پی دی آر با بالاترین کیفیت ممکن می توانید به سایت مجموعه خودرویی کارن فیکس مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *